Sedem nasvetov za prehrano žensk s PMS

  • NN
  • torek, 28. oktober 2014
(Foto: Jupiterimages)

  • Zmanjšajte količino kofeina in alkohola, saj boste tako imeli manj težav z živčnostjo, utrujenostjo, depresijo in glavobolom.
  • Zmanjšajte vnos soli, saj sol še poveča zadrževanje tekočine v telesu.
  • Jejte hrano, bogato s kalcijem; tako boste ublažili otekanje in spremembe razpoloženja.
  • Uživajte sestavljene ogljikove hidrate, saj boste tako povišali raven serotonina. Odlična izbira je polnovredni kruh s semeni.
  • Jemljite multivitaminski pripravek, vendar se izogibajte prevelikim odmerkom.
  • Uporabljajte zdravilno rastlino dong qual, ki odpravlja simptome PMS.
  • Povečajte vnos soje, ki vsebuje naravne estrogene, saj ti pomagajo ublažiti hormonsko neravnotežje.

Petra Može

Petra Može univ. dipl. soc. del.

Postavi vprašanje

Pavle Košorok

prof. dr. Pavle Košorok dr. med. spec. kolorektalne medicine

Postavi vprašanje

Zdravka Koman Mežek

Zdravka Koman Mežek dr. med. spec. ginekologije

Vsi Viva strokovnjaki