Za telesno odpornost

  • TK
  • ponedeljek, 04. januar 2016
(Foto: Shutterstock)

  • Uživajte veliko sadja, zelenjave, oreščkov, semen in polnovrednih žit.
  • Z uživanjem probiotikov skrbite za zdravo črevesno floro, ki je temelj trdnega imunskega sistema (kefir, jogurt, kislo zelje in repa, sirotka, kisava).
  • Rdeče meso nadomestite z ribami in rastlinskimi beljakovinami.
  • Jejte manj jajc in mlečnih izdelkov.
  • Dovolj pijte – zlasti čisto vodo in zeliščne čaje.  
  • Vsaj en mesec od dva- do trikrat na dan uživajte med z matičnim mlečkom, cvetnim prahom ali propolisom.
  • Najmanj mesec dni vsak dan na tešče popijte sok ene do dveh limon, pomešan z vodo in dvema žličkama medu.
  • Ne pozabite tudi na česen, ki deluje protivnetno in spodbuja imunost.
  • Od 14 do 30 dni vsak dan pol ure pred zajtrkom ali kosilom popijte kozarec vode, v katero ste zmešali košček kvasa, žličko medu in žličko ali dve jabolčnega kisa.
  • Izogibajte se ocvrti hrani, alkoholu, kavi in cigaretam.
  • Gibajte se: privoščite si vsaj pol ure hoje na dan. Opravljajte zmerne telesne vaje; zlasti joga in taj či krepita telesno odpornost.