Za telesno odpornost

  • TK
  • ponedeljek, 04. januar 2016
(Foto: Shutterstock)

  • Uživajte veliko sadja, zelenjave, oreščkov, semen in polnovrednih žit.
  • Z uživanjem probiotikov skrbite za zdravo črevesno floro, ki je temelj trdnega imunskega sistema (kefir, jogurt, kislo zelje in repa, sirotka, kisava).
  • Rdeče meso nadomestite z ribami in rastlinskimi beljakovinami.
  • Jejte manj jajc in mlečnih izdelkov.
  • Dovolj pijte – zlasti čisto vodo in zeliščne čaje.  
  • Vsaj en mesec od dva- do trikrat na dan uživajte med z matičnim mlečkom, cvetnim prahom ali propolisom.
  • Najmanj mesec dni vsak dan na tešče popijte sok ene do dveh limon, pomešan z vodo in dvema žličkama medu.
  • Ne pozabite tudi na česen, ki deluje protivnetno in spodbuja imunost.
  • Od 14 do 30 dni vsak dan pol ure pred zajtrkom ali kosilom popijte kozarec vode, v katero ste zmešali košček kvasa, žličko medu in žličko ali dve jabolčnega kisa.
  • Izogibajte se ocvrti hrani, alkoholu, kavi in cigaretam.
  • Gibajte se: privoščite si vsaj pol ure hoje na dan. Opravljajte zmerne telesne vaje; zlasti joga in taj či krepita telesno odpornost.



Mirjam Toporiš Božnik

mag. Mirjam Toporiš Božnik certificirana apiterapevtka in NLP praktik hipnoze

Postavi vprašanje

Olja Repež

Olja Repež osebna stilistka (Image Consultant)

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki