Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Stresen delovnik – telovadite zjutraj

Za vse z zelo stresno službo je bolje, če telovadijo zgodaj zjutraj oziroma še pred začetkom dela, priporočajo britanski znanstveniki. Ljudem se po napornem delovnem dnevu vaje zdijo veliko napornejše, čeprav izčrpanost ne vpliva na mišice, trdijo znanstveniki z Univerze Bangor.

Toda prav ta občutek ljudem preprečuje, da bi telovadili, to pa lahko vodi do sindroma kronične utrujenosti oziroma občutka, da je vsako opravilo težko. Do tega sklepa so psihologi prišli na temelju opazovanja šestnajstih prostovoljcev, ki so poganjali kolo, ko so bili duševno spočiti, nato pa še tedaj, ko so se psihično izčrpali; v drugem primeru so prej odnehali. Zato vam znanstveniki priporočajo telovadbo takrat, ko ste duševno spočiti, čeprav je vadba koristna tudi tedaj, ko niste v dobri psihični kondiciji.

 
 

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

gibanje , stres , rekreacija , služba , raziskava

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

6. 11. 2011 19:13:07
Rezultati raziskav na tako majhnem vzorcu (v tem primeru majhnem številu ljudi-16) niso ravno zanesljive. Najbolje je telovaditi takrat, ko nam najbolje ustreza, konec koncev smo si različno. Poleg tega pa nam vadba (če ni njen osnovni namen hujšanje, torej mučenje) da novih moči, zato osebno menim, da je boljša po delavniku, da se osvežimo in zato tudi bolje spimo. To pa nam olajša naslednji delovni dan. Vsaj v mojem primeru je tako. :)
14. 11. 2011 19:13:31
David, pri meni je pa ravno obratno. Zvečer se mi po napornem delavniku niti slučajno ne da na telovadbo, oz. se moram "orenk brcnit v zadnjico", da se spravim telovadit. Ja potem imam pa problem s spanjem- če se prisilim in grem na telovadbo recimo od 20.00 do 21.00 sem potem vsa razbujena in ne grem spat pred 2.00 ponoči in zjutraj komaj vstanem. Ker sem bolj jutranji človek, mi je bolj všeč jutranja telovadba npr. od 7.00 do 8.00, ali spinning uro preje ( hvala centru kamor hodim na rekreacijo za jutranjo vadbo!), ob 9.00 imam pa službo. Superca, ti rečem, pa še ok občutek imam, da sem zase kar se rekreacije tiče, za ta dan že opravila....:)
20. 11. 2011 22:07:58
Draga Ota, ker nismo vsi enaki, sem na koncu dodal, da to velja najmanj zame ;) Hotel sem opozorit na zelo majhen vzorec pri raziskavi, ter da vsakemu drugače ustreza in da je po mojem MNENJU bolj primerna popoldanska/večerna vadba. Če imaš (upam, da lahko tikam) službo ob 9h je veliko lažje pred tem telovaditi, kot če jo imaš ob 6h, 7h ;) Ne poznam človeka (ki hodi v službo in se ukvarja s športom), ki bi telovadil zjutraj. Poznam sicer dekle, ki občasno teče zjutraj, a je še študentka (bolj fleksibilen urnik). Vsi namreč (moji znanci) začnejo tako zgodaj s službo, da precej težje vadijo zjutraj. V kolikor pa delaš od 9h do 17h in prideš domov okoli 17.30, 18.00, potem je jutranja vadba vsekakor smiselna. Na to temo se da še razglabljati, a komentarji niso kraj za to. :) Se priporočam za vprašanja in debate na forumih in v obliki vprašanj. ;) Lep pozdrav, David
20. 11. 2011 22:51:25
David seveda se strinjam s teboj glede vzorca in da vsakemu posebej ustreza.. Jaz pač uradno začnem službo ob 9.00, ki se lahko konča v prostorih službe tudi ob 16.00 ali pa ob 20.00 in potem nadaljuje doma do ...predno gremo spa:))), Pa to mi je čisto ok. Hotela sem samo reči, da hvala bogu, da so se nekatere telovadnice odzvale na naše delovnike oz. na tiste, ki gredo raje ob 6.00 v telovadnico , kot ob 22.00 ..