Vitamin C

  • VT
  • petek, 18. oktober 2019
Vitamin C najdemo v živilih rastlinskega izvora, največ ga je v sadju in zelenjavi, dnevno pa ga potrebujemo 80 miligramov.
Vitamin C najdemo v živilih rastlinskega izvora, največ ga je v sadju in zelenjavi, dnevno pa ga potrebujemo 80 miligramov. (Foto: Shutterstock)

Čeprav so vsi vitamini pomembni, v zimskem času pogosto jejmo hrano, bogato z vitaminom C, ki ima ugoden vpliv na naš imunski sistem in s tem na odpornost našega telesa.

Vitamin C najdemo v živilih rastlinskega izvora, največ ga je v sadju in zelenjavi, dnevno pa ga potrebujemo 80 miligramov. Mnogi v povezavi z vitaminom C najprej pomislimo na uživanje citrusov, vendar marsikatera zelenjava vsebuje več vitamina C v 100 g:
  • črni ribez 181 mg
  • rumena in zelena paprika 177–183 mg
  • ohrovt 120 mg
  • kivi 105 mg
  • brokoli 93 mg
  • koleraba 62 mg
  • pomaranče 59 mg
  • ananas 48 mg
  • zelje 42 mg
Senta Frol

asist. Senta Frol dr. med., spec. nevrologije spec. nevrologije

Karin Sernec

asis. dr. Karin Sernec dr. med. psihiatrinja in psihoterapevtka

Postavi vprašanje

Pavle Košorok

prof. dr. Pavle Košorok dr. med. spec. kolorektalne medicine

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki