Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Vitamin C

Vitamin C najdemo v živilih rastlinskega izvora, največ ga je v sadju in zelenjavi, dnevno pa ga potrebujemo 80 miligramov.
Vitamin C najdemo v živilih rastlinskega izvora, največ ga je v sadju in zelenjavi, dnevno pa ga potrebujemo 80 miligramov. (Foto: Shutterstock)

Čeprav so vsi vitamini pomembni, v zimskem času pogosto jejmo hrano, bogato z vitaminom C, ki ima ugoden vpliv na naš imunski sistem in s tem na odpornost našega telesa.
Vitamin C najdemo v živilih rastlinskega izvora, največ ga je v sadju in zelenjavi, dnevno pa ga potrebujemo 80 miligramov. Mnogi v povezavi z vitaminom C najprej pomislimo na uživanje citrusov, vendar marsikatera zelenjava vsebuje več vitamina C v 100 g:
  • črni ribez 181 mg
  • rumena in zelena paprika 177–183 mg
  • ohrovt 120 mg
  • kivi 105 mg
  • brokoli 93 mg
  • koleraba 62 mg
  • pomaranče 59 mg
  • ananas 48 mg
  • zelje 42 mg

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

vitamin c

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.