Kaj lahko jeste, da se ne zredite (tudi ponoči)

  • TK
  • petek, 26. februar 2021
Banane premorejo sicer nekaj več kalorij, toda če želite hitro potešiti lakoto, je banana odlična rešitev.
Banane premorejo sicer nekaj več kalorij, toda če želite hitro potešiti lakoto, je banana odlična rešitev. (Foto: Shutterstock)

Če radi pogledate v hladilnik tudi ob enih ponoči, vam bo spodnji seznam še posebej koristil. Izbrali smo namreč grižljaje, ki najmanj škodijo zdravju in postavi.

Piščančje prsi – tako kot drugo belo meso vsebuje piščančje meso veliko beljakovin in malo maščob. Lahko je kuhano ali pečeno – glavno je, da ni pripravljeno na olju.

Buče – kremasta bučna juha z začimbami je odlična tudi hladna, če ste preveč leni, da bi si jo v poznejših urah pogrevali.

Kefir – kislo mleko lahko jeste brez strahu, da se boste poredili, kefir pa vas bo nasitil in »pobožal« vašo prebavo.

Ribe – bogate so z beljakovinami in izjemno lahko prebavljive, ob tem pa imajo tudi malo kalorij.

Jajca – niso zgolj za zajtrk. Beljakovine v jajcih hitro potešijo občutek lakote, pri čemer ne obremenijo želodca. A ne pretiravajte – dovolj bo že eno.

Banana – banane premorejo sicer nekaj več kalorij, toda če želite hitro potešiti lakoto, je banana odlična rešitev.
Mirjam Toporiš Božnik

mag. Mirjam Toporiš Božnik certificirana apiterapevtka in NLP praktik hipnoze

Postavi vprašanje

Bogdan Ambrožič

dr. Bogdan Ambrožič dr. med. spec. ortopedije

Postavi vprašanje

Vojko Kanič

prim. doc. dr. Vojko Kanič dr. med. spec. kardiologije, vaskularne in interne medicine

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki