Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kako veste, da vam manjkajo vitamini?

Imunost lahko slabša premalo vitaminov A, C, D, E, kot tudi mineralov kroma, selena, magnezija in cinka.
Imunost lahko slabša premalo vitaminov A, C, D, E, kot tudi mineralov kroma, selena, magnezija in cinka.

Preverite osnovne simptome in znake, ki sporočajo, da telesu primanjkuje določen vitamin ali mineral.
  • Krhke kosti – posledica pomanjkanja vitaminov A, C, D in K, kot tudi kroma, cinka, magnezija in molibdena.
  • Krči – pogosti krči v mečih in stopalih so znak za pomanjkanje magnezija, kalcija in kalija, ki vplivajo na razvoj in delo mišic.
  • Lomljivi in krhki lasje – poleg vremenskih vplivov gre lahko za pomanjkanje vitaminov B5, B6, B12.
  • Slabša imunost – ko so oslabljene obrambne sposobnosti organizma, pogosteje zbolimo. Imunost lahko slabša premalo vitaminov A, C, D, E, kot tudi mineralov kroma, selena, magnezija in cinka.
  • Problematična koža – akne, ekcem, starostni madeži in druge težave na koži so lahko posledica pomanjkanja vitaminov A, B3, B8, C, E, biotina, kot tudi omega-3 maščobnih kislin, bakra, selena ali cinka.
  • Prebavne težave – za slabo prebavo je lahko več razlogov, pogosto pa gre za premalo vitaminov B12, C, D, E, K, B11 (salicilna kislina), kot tudi železa, selena, magnezija ali cinka.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

vitamini

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.