Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

S hrano do več testosterona

Jajca so sama po sebi zelo zdrav vir beljakovin, toda če je vaš cilj povečanje testosterona, potrebujete rumenjak. V njem je veliko vitamina D3, ki spodbuja izločanje testosterona.
Jajca so sama po sebi zelo zdrav vir beljakovin, toda če je vaš cilj povečanje testosterona, potrebujete rumenjak. V njem je veliko vitamina D3, ki spodbuja izločanje testosterona. (Foto: Shutterstok)

Hormoni imajo pomembno vlogo v našem organizmu in življenju. Testosteron, moški hormon, je eden najpomembnejših, saj uravnava vse naše telesne procese, od izgradnje mišic in seksualnega nagona, do hitrosti kopičenja oziroma izgubljanja maščobe, tako pri moških kot pri ženskah.
 Z leti raven testosterona upada: v 20-ih letih je na vrhuncu, po dopolnjenem 30. letu pa vsako leto upade za 1,6 odstotkov, kar je lahko velik problem. Pomanjkanje testosterona je tudi razlog, da se ne zmorete ukvarjati s fizično aktivnostjo z enako intenzivnostjo, kot ko ste bili mlajši. Čeprav tega upadanja ne moremo ustaviti, lahko telesu pomagamo, da ga obudi in na novo ustvari, pri tem pa nam je prva izbira prehrana. Posezite po naslednjih petih živilih.

1. Rumenjak – jajca so sama po sebi zelo zdrav vir beljakovin, toda če je vaš cilj povečanje testosterona, potrebujete rumenjak. V njem je veliko vitamina D3, ki spodbuja izločanje testosterona.

2. Zelena zelenjava – zelenjava, kot so zelena solata, zelje, špinača, blitva, je polna vitaminov in hranljivih snovi. Med njimi je zelo zanimiva spojina indol 3-karbinol, ki spodbuja povečanje testosterona v organizmu.

3. Školjke – neverjetno bogate z beljakovinami, in le ena mala porcija lahko vsebuje okoli 18 gramov. Zagotovo ste že slišali, da so školjke naravni afrodiziak, to je zato, ker višajo raven testosterona in krepijo libido.

4. Česen – pravi naravni antibiotk, ki je odlična pomoč v boju proti bakterijam in virusom. Vsebuje tudi dialil-disulfid, ki povečuje izločanje testosterona.

5. Gobe – če želite rezervoar testosterona, jejte gobe. Te so obvezno del krožnika vseh bodibilderjev, saj so odlična zamenjava za meso, zelo so zdrave in seveda dvigujejo raven testosterona. Vsebujejo encime, ki preprečujejo, da bi se testosteron izgubljal in pospešujejo njegovo dodatno izločanje.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

testosteron

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.