Zdrava hrana, zaradi katere se redimo

(Foto: Shutterstock)

Od vsepovsod poslušamo, kako je dobro jesti zdravo hrano, veliko manj pa je znano, da med temi tako opevanimi živili obstajajo tudi takšna, ki se obnašajo enako kot tista nezdrava – telesu pošiljajo signale, da jih shranjuje v obliki maščobe, namesto da bi jih takoj izkoristilo.

Tako deluje vsa predelana hrana z visokim deležem ogljikovih hidratov, kot so pekovski izdelki, gazirane pijače ali keksi, a žal se enako obnašajo tudi nekatera zdrava živila. Povzročajo lakoto in nas silijo, da pojemo še več, zaradi česar se redimo, ker smo stalno lačni.

  • Polnozrnat kruh – vse vrste kruha dvigujejo raven sladkorja v krvi, ne glede na to, ali je bel ali iz integralne moke, in sicer še bolj kot čokolada.
  • Jogurt – kljub kalciju, beljakovinam in dobrim bakterijam vas jogurt ne more nasititi, zato mu dodajte denimo orehe, če želite biti siti.
  • Solata – siti boste le v primeru, če ji dodate ribo ali piščanca, semena ali kak drug izvor zdravih maščob, kot sta sir ali avokado.
  • Sadje – ja, seveda je zdravo, toda če mislite večno živeti od njega, boste nenehno lačni zaradi učinka, ki smo ga že opisali.