Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Slive za hitrejšo prebavo

Slive vedno prijajo.
Slive vedno prijajo.

Sveže, sočene, v cmokih – vseeno. Slive vedno prijajo. Poleg tega, da so okusne, so zelo zdrave, saj so bogate z vitamini. Še posebej priporočljive so za ljudi, ki imajo težave z ledvicami, jetri, s srcem in prebavo, zlasti z zaprtjem. Sto gramov svežih sliv vsebuje 84 odstotkov vode, 0,6 odstotka beljakovin, 10 odstotkov ogljikovih hidratov, 2,1 grama rastlinskih vlaknin, in kar je najpomembneje, obilico pektina, ki dokazano spodbuja prebavo.
Po drugi strani zaradi visokega deleža vitaminov (betakaroten, vitamini C, B6, B9 ter E) kot tudi mineralov (kalij, fosfor, kalcij, magnezij) je sliva odlična za dobro delovanje srca in jeter. Obstaja skoraj 2.000 različnih vrst sliv, od katerih so nekatere okusnejše sveže, druge se bolje obnesejo v marmeladah, džemih, omakah in kompotih. Če vas mika eksperimentiranje, jih narezane na koščke lahko dodate paradižnikovi solati, testeninam z jajčevci ali kateri drugi mešani solati.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

slive

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.