Probiotiki ščitijo tudi pred depresijo

(Foto: Shutterstock)

Nedavna nizozemska raziskava je pokazala, da lahko s probiotiki zmanjšamo tveganje za nastanek depresije. Po definiciji SZO so probiotiki živi mikroorganizmi (t. i. dobre bakterije), ki imajo v dovolj veliki količini dobre učinke na naše zdravje. V eni od zadnjih študij, ki je preučevala njihovo delovanje, so znanstveniki odkrili, da je vnos sevov Bifidobacterium bifidum W23, Bifidobacterium lactis W52, Lactobacillus acidophilus W37, Lactobacillus brevis W63, L. casei W56, Lactobacillus salivarius W24, te Lactococcus lactis W19 i W58 zmanjšal tveganje za nastanek depresije, že prejšnje študije pa so pokazale, da preprečuje nastanek visokega krvnega tlaka, vnetij, ekcemov in preeklampsije.

Marijana Jazbec

mag. Marijana Jazbec poklicna grafologinja analiza pisave

Postavi vprašanje

Sonja Kapun

Sonja Kapun dr. med. spec. interne medicine

Postavi vprašanje

Mojca Cepuš

Mojca Cepuš svetovanje o prehrani Svetovalka za zdravo prehrano in hujšanje, certificirana nutricistka.

Vsi Viva strokovnjaki