Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Mobilna aplikacija Prva pomoč rešuje življenja


Telekom Slovenije je skupaj z Rdečim križem Slovenije razvil celostno brezplačno mobilno aplikacijo Prva pomoč, ki prvič v Sloveniji omogoča tehnološko dostopnost do vsebin prve pomoči kjerkoli in kadarkoli. Na voljo je uporabnikom na mobitelih z operacijskim sistemom Android in iOS ter obsega 20 najpogostejših postopkov prve pomoči. Ob tem pa je pet še posebej izpostavljenih, in sicer: pomoč pri nezavestni osebi, pomoč pri srčni in možganski kapi ter pomoč pri dušenju in krvavitvah.
Tako Rdeči križ Slovenije kot Telekom Slovenije želita tudi s pomočjo tovrstne aplikacije omogočati učinkovit dostop do aktualnih vsebin prve pomoči, povečati ozaveščenost in izobraženost širše javnosti o prvi pomoči ter s tem podpirati ravnanja posameznikov v primeru poškodb, nenadnega obolenja ter reševanja življenj. Zaradi različnih vzrokov ljudje prve pomoči v nesreči pogosto ne nudijo, kar ima za posledico večje zdravstvene zaplete pri poškodovanih ali obolelih osebah. Rezultati mnogih raziskav kažejo, da je problem povezan predvsem s pomanjkanjem znanja o pravilnem nudenju prve pomoči. Po drugi strani pa ustrezna prva pomoč dokazano zmanjšuje število in trajanje hospitalizacij, prispeva k učinkovitejšemu zdravljenju, boljšemu okrevanju, večji kakovosti življenja po poškodbi ali obolenju.

Strokovne vsebine aplikacije temeljijo na smernicah Evropskega referenčnega centra za prvo pomoč ter Strokovnega centra za prvo pomoč Rdečega križa Slovenije. Gre za besedilni, slikovni in video prikaz temeljnih vsebin in napotkov za prvo pomoč, namenjenih tako splošni javnosti kot tudi različnim skupinam in organizacijam (šolam, delovnim organizacijam, društvom, ekipam prve pomoči …). Prednost mobilne aplikacije je tudi, da ima možnost nadgrajevanja z drugimi uporabnimi vsebinami oz. učnimi pripomočki. Pri vseh postopkih in na vseh zaslonih aplikacije je vedno prisotna tudi tipka za neposredno klicanje Centra za obveščanje na številko 112.

Več informacij na: www.telekom.si

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

mobilna aplikacija

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.