Rezultati iskanja za iskalni niz "težave pri učenju"

1000 zadetkov

Zakaj imajo otroci z ADHD težave pri navezovanju prijateljstev

Novejše klasifikacije motnjo uvrščajo ADHD (angl. Attention deficit hyperactivity disorder ali primanjkljaj pozornosti in motnja hiperaktivnosti) v skupino vedenjskih in čustvenih motenj, ki se navadno pojavljajo v otroštvu in mladostništvu. Zaradi …

Disleksija: Težave pri branju, pisanju in črkovanju

Disleksija (dyslexia) je stanje, pri katerem se kljub povprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo težave pri branju, pisanju in črkovanju. Težave so nevrološko pogojene ter se pokažejo pri pridobivanju in zavedanju maternega jezika. Disleksija …

ADHD pri otrocih

Pri pouku učiteljica najhitreje opazi učenca, ki ne sedi na miru in se pretirano giba; taki otroci najhitreje dobijo pomoč prav zato, ker so opazni in moteči za okolico. Kot boste videli, imajo otroci, ki imajo težave s pomanjkanjem pozornosti, enako …

Hiperaktivni otroci - 2. del

Lukova mama je maja prišla k meni in mi potožila: "Enostavno ne zdržim več! Vsako jutro kričim in ga opominjam, naj se končno spravi iz hiše. Pisanje domačih nalog poteka ure in ure. Če ne sedim zraven njega, ne dokonča nobene naloge. Ko mu želim …

Hiperaktivni otroci - I. del

Luka je bil že kot dojenček zelo zahteven, saj niti v otroškem vozičku ni hotel sedeti. Kot malček ni bil samo živahen. V pičlih nekaj sekundah je obrnil kozarec, stopil v lužo in še kaj. Poleg tega so starši z grozo opazovali njegove kaskaderske skoke, …

Lajšanje težav pri astmi in alergiji na prah

Pozdravljeni, iščemo sogovornika, ki bo prisluhnil našim predlogom za lajšanje težav pri astmi in pri alergijah na prah. lp.

Inštrukcije: da ali ne?

Ko sem bila še učenka osnovne šole, nihče od mojih sošolcev ni prejemal inštrukcij. Preprosto smo si pomagali med sabo, se dobivali po pouku in si razlagali šolsko snov. Vedno je vsak razložil snov, pri kateri je bil boljši. Nihče od nas ni niti pomislil …

Otroci, ki imajo težave z učenjem

O učnih težavah (motnje učenja) govorimo, kadar obstaja izrazit razkorak med potencialom za učenje in tem, kar se otrok dejansko nauči. Otrok z motnjo učenja se ne more bolj potruditi, biti bolj pozoren ali sam od sebe povečati svojo motiviranost, …