Rezultati iskanja za iskalni niz "roke"

19 zadetkov pages

Botulin
  • ponedeljek, 09. november 2009

Zanima me, ali je z botulinskimi injekcijami mogoče zdraviti tudi znojenje rok?  Hvala in lep pozdrav. Barbara

Boleče noge in roke
  • nedelja, 25. december 2011

Spoštovani! Že kar nekaj časa imam bolečine v kolkih in ramah, ki se samo še stopnjujejo. Na začetku sem mislila, da so bolečine prehodne, po dveh letih pa je vedno huje. Moram povedati, da sem morala prenehati tudi s športom, ker sem po kratki fizični …

Občasno tresenje roke
  • ponedeljek, 05. marec 2012

Sem moški star 45 let in se zdravim za sladkorno bolezen tipa 2 ter za povišan pritisk. Lani sem bil pri nevrologu zaradi omotice, dal me je na slikanje vratnega ožilja in ožilja glave, ki ni pokazalano ničesar. V zadnjem času, vsaj že kakšnih 4-5 …

Kontracepcijskim tabletam je potekel rok uporabe
  • petek, 10. avgust 2012

Zanima me, ali je zaščita še vedno 100%, če je kontracepcijskim tabletam potekel rok uporabe pred 4 meseci? Hvala za odgovor in lep pozdrav!

Roke me neznosno srbijo
  • sreda, 17. oktober 2012

Neznosno me srbijo roke Pozdravljeni! Imam strašno težavo, katere vzroka zdravniki niso uspeli (še) ugotoviti. Ne vem, če ste vi pravi naslov za moje vprašanje. Namreč, srbijo me roke, od rame do zapestja. Nevzdržno. Na koži ni nikakršnih vidnih …

Ekcem na roki
  • torek, 07. december 2010

Lepo pozdravljeni! Moj fant ima problem z ekcemom na roki, ki se veča in veča. Bil je že na preiskavah pred 4 leti, pa niso odkrili ničesar. Ekcem je rdeč in hrapav vendar se ne prenaša, včasih ga srbi in ob naporu se poslabša. Maže se s Soleo ki mu …

Sindrom karpalnega kanala
  • torek, 22. februar 2011

Imam težave z mravljinčenjem rok- ponoči. V januarju sem opravila EMG in obisk v ambulanti za plastično kirurgijo, dobila sem opornico, kar mi je čisto ustavilo mravljinčenje. Zanima me vaše mnenje glede operacije. Zdravnik meni, da je potrebna operacija, …

Tanka koža
  • četrtek, 17. marec 2011

Pozdravljeni. Stara sem 22 let in sem na terapiji s kortikosteroidi. Kot stranski učinek je tudi tanjšanje kože. Meni se tanka koža pozna izrazitejše na dojkah, pa me zanima zakaj je temu tako? Več žil se mi pozna tudi v predelu nad peto, na drugi …