Rezultati iskanja za iskalni niz "jemanje vitaminov"

6 zadetkov pages

Motnje pozornosti in jemanje vitaminov
  • nedelja, 01. maj 2011

Lepo pozdravljeni! Moj mladostnik (13 let) ima motnje pozornosti in so mi svetovali B-kompleks in maščobne kisline omega 3 in 6. O tem sem se pozanimala lekarni, kjer so mi dejali, da omega 3 in 6 ne bi smel jemati z B-kompleksom, saj naj bi kombinacija …

Paranoidna shizofrenija in jemanje zdravil
  • četrtek, 08. julij 2010

Moja mama ima diagnosticirano paranoidno shizofrenijo, zato ima predpisane antipsihotike in antidepresive. V preteklosti je že nehala jemati zdravila in se ji je stanje tako poslabšalo, da so jo morali ponovno hospitalizirati. Kaj naj storimo, da bo …

Mozolji po prenehanju jemanja kontracepcije
  • sreda, 02. januar 2019

Spoštovana! Stara sem 24 let. Sedem let sem redno jemala kontracepcijske teblete, ko pa sem jih nehala jemati, sem začela dobivati mozolje po obrazu. Zdaj jih že eno leto ne jemljem več, vendar se stanje še zdaleč ni izboljšalo. Uporabljala sem različne …

Zdravilo za depresijo in istočasno jemanje prehranskih dopolnil s triptofanom
  • nedelja, 24. januar 2021

Pozdravljeni, 12 let jemljem zdravilo za zdravljenje depresije, panične motnje z agorafobijo ali brez nje, zdravljenje socialne anksiozne motnje in zdravljenje generalizirane anksiozne motnje. Zanima me, če lahko istočasno jemljem tudi prehranska …

Dolgotrajno jemanje zdravil
  • torek, 27. marec 2018

Lepo pozdravljeni, moje vprašanje ne zadeva motenj hranjenja, vendar, ker ste edina aktivna psihiatrinja med Vivinimi strokovnjaki, sprašujem vas. Zanima me, če ima dolgotrajno jemanje (več kot deset let) zdravil za duševne motnje, lahko resne in …

Ogrci po prenehanju jemanja kontracepcije
  • ponedeljek, 05. oktober 2020

Pozdravljeni, pred enim mesecem sem nehala jemati kontracepcijske tabletke in od takrat se mi je koža na obrazu poslabšala. Začele so se mi pojavljati pike in sprva sem mislila, da so mozolji. Ampak moja koža je že od nekdaj suha in sem vedno uporabljala …