"Komunikacija šepa, množičen pojav je, da se zdravniki pacientom niti ne predstavijo, kar govori o resnih težavah v najbolj elementarnih odnosih. Zdravstveni delavci se do pacientov obnašajo paternalistično, kot da ne bi bili le medicinski laiki, ampak povrhu še omejeni, v industrijski obravnavi, ki jo je opaziti pri številnih zdravstvenih delavcih, pa pacienti izgubljamo pregled nad njihovo identiteto, kaj šele odgovornostjo", poudarja prof. dr. Damjan Korošec s Katedre za kazensko pravo na Pravni fakulteti v Ljubljani. Prav komunikacijske nespretnosti zdravstvenih delavcev so, še dodaja, nezanemarljiv vir težav, ki vodijo do nepotrebnih pregonov. To ni koristno ne za paciente in ne za zdravnike, zato bi moralo slovensko zdravstvo znatno več časa posvečati komunikacijskim spretnostim v prvem in vseh naslednjih stikih s pacientom.
Matej Pirtovšek dr. dent. med.
asist. Senta Frol dr. med., spec. nevrologije spec. nevrologije
Marjan Berginc dr. med. spec. splošne medicine