Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Pospešite presnovo in shujšajte hitreje


(stran 4 od 5)


MED TELOVADBO

Povečajte obremenitev
Vedno iščemo načine, kako bi telovadili čim krajši čas, mar ne? Poskusite povečati intenzivnost telovadbe, pa boste v krajšem času porabili enako število kalorij. V okviru neke študije je skupina žensk kolesarila po 40 minut v enakomernem tempu, druga pa po 20 minut v intervalih. Po petnajstih tednih so tiste, ki so se ukvarjale s pospešenim kardiotreningom izgubile trikrat več maščobnega tkiva kot tiste, ki so kolesarile z zmernim tempom.

Kombinirajte s pravimi dodatki
Redno telovadbo kombinirajte z uživanjem ribjega olja, ki pospešuje porabljanje maščobe, sporoča študija, objavljena v reviji American Journal fo Clinical Nutrition. Prostovoljci, ki so jemali po 6 g ribjega olja na dan in telovadili trikrat na teden, so v treh mesecih shujšali povprečno 3,4 kg, medtem ko so tisti, ki so samo telovadili, shujšali minimalno.
Članek se nadaljuje »


Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd