Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Pospešite presnovo in shujšajte hitreje


(stran 2 od 5)


V SLUŽBI – TRDNO NA MISELNI GUGALNICI

Izbirajte beljakovine
Beljakovine pri vsakem obroku pomagajo pri nastajanju in ohranjanju mišične mase. Mišice porabljajo več kalorij kot maščobno tkivo. Zaužijte približno 30 g beljakovin na dan, kar je enakovredno skodelici nemastnega kravjega sira ali piščančjih prsi brez kosti in kože pri vsakem obroku.

Zeleni čaj – tekoči zaveznik
Zeleni čaj vsebuje snov ECGC, ki spodbuja porabljanje maščobe. V neki študiji je ljudem, ki so popili od tri do pet skodelic zelenega časa na dan, v dvanajstih tednih uspelo shujšati za 4,5 odstotkov začetne telesne teže. Po drugih raziskavah naj bi od dve do štiri skodelice zelenega časa na dan prispevale k porabi dodatnih 50 kalorij, kar na letni ravni nanese kar dva kilograma. Za najboljši učinek čaj namakajte tri minute in ga pijte še vročega.

Popravite škodo z mlečnimi izdelki
Če se ne morete upreti ocvrtemu krompirčku ali kaki drugi nezdravi skušnjavi, lahko škodo popravite z živili, ki vsebujejo veliko kalcija, kot sta mleko in nemasten jogurt. Kalcij prispeva k učinkovitejši presnovi maščob in poveča stopnjo, pri kateri se razgrajuje maščoba, sporoča študija, ki so jo opravili na univerzi v Köbenhavnu.
Članek se nadaljuje »


Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd