Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Dieta za raven trebuh

Spodbudite delovanje črevesja

Nadvse modne kratke majice, ki puščajo razkrit popek, zares pristajajo samo tistim s ploskim trebuhom. Če je vaš trebušček napet kot žogica, nikar ne obupajte, raje začnite nemudoma ukrepati. Napihnjen trebuh je značilna ženska težava, ki je največkrat posledica kronične slabe prebave. Čeprav nadlogo pogosto skrijemo pod ohlapno majico ali bluzo (pod kopalke malce težje), nadležnega občutka napetosti s tem prav nič ne zmanjšamo.
Kje tičijo vzroki? Deloma so krivi hormoni, zlasti progesteron, ki v drugem delu ciklusa povzroča popuščanje črevesnih mišic. Svoje prispevajo tudi prehrana s premalo balastnih snovi in vode, sedeče življenje in stres.

Polnovredne žitarice in zelenjava odženejo težave

Kaj storiti, da bo črevesje učinkovito in da bo iztrebljanje potekalo brez težav? Delujemo lahko na več področjih: z dvotedensko dieto z veliko balastnimi snovmi, ki debelemu črevesju pomaga odnašati odpadne snovi, s pitjem zeliščnih čajev in z limfno drenažo, ki spodbuja krčenje črevesnih mišic. Strokovnjaki za prehrano pravijo, da je treba uživati veliko svežega in kuhanega sadja ter zelenjave (juhe, polnozrnate testenine in kruh, neprečiščen riž, žitni kosmiči).

Vsa omenjena živila vsebujejo veliko vlaknin, ki so najučinkovitejša obramba pred zaprtjem. Ker vlakninam prebavni encimi ne morejo do živega, dolgo ostanejo v črevesju, kjer vlečejo nase vodo (nabreknejo) in s tem lajšajo prehod hrane skozi črevesje. Vendar velja opozoriti, da se lahko pri vseh, ki običajno ne uživajo veliko polnovrednih žitaric, na začetku diete pojavijo vetrovi. Pomagati si je mogoče s pitjem čajev, katerih opise boste našli v nadaljevanju.

Če je v želodcu veliko vode, črevesje deluje bolje

Pozornost je treba nameniti tudi pitju tekočin, zlasti vode, ki predstavlja pomemben del črevesne vsebine. Poleg tega prisotnost tekočine v želodcu povečuje nehoteno krčenje mišic danke.

15-DNEVNA DIETA S 1300 KALORIJAMI NA DAN

Zajtrk je vsak dan enak

Jogurt iz posnetega mleka (200 g), 20 g polnovrednih koruznih kosmičev, žitna kava brez sladkorja, 1 kivi (150 g)
Malica
2 kuhani suhi slivi (30 g)
Vsak dan dodatno še
1 majhen polnovreden kruhek (50 g) + 2 žlički nastrganega parmezana (10 g) + 2 mali žlički ekstra deviškega olivnega olja (10 g)

PONEDELJEK
Kosilo
Žitni cmoki, solata iz artičok in komarčka (300 g)
Večerja
Ječmenova mineštra, piščančje prsi na žaru (150 g), zelena v solati (200 g)

TOREK
Kosilo
Ovseni cmočki, mehka solata (200 g)
Večerja
Krema iz dišavnic, špinačna omleta (iz 1 jajca), 1 pomaranča (150 g)

SREDA
Kosilo
Polnovredni peresniki s paradižnikom, solata z redkvico (250 g)
Večerja
Mineštra s kumino, file z zelenim poprom (120 g), pečen krompir (100 g)

ČETRTEK
Kosilo
Ječmen z žafranom, belgijska solata in paradižnik (300 g)
Večerja
Korenčkov kipnik, suha govedina z limono (50 g), 1 pomaranča (150 g)

PETEK
Kosilo
Ajdovi rezanci s sirom, sveža solata (300 g)
Večerja
Krema iz zelene, orada v foliji (150 g), zelena solata (200 g)

SOBOTA
Kosilo
Rižota iz polnovrednega riža z rožmarinom, mešana solata (300 g)
Večerja
Solata iz žitaric, mlečni kosmiči (100 g), krompir v solati (150 g)

NEDELJA
Kosilo
Polnovredni špageti z radičem, rdeč in zelen radič v solati (300 g)
Večerja
Kuskus, puranje prsi na žaru (100 g), solata iz komarčka (200 g)
Članek se nadaljuje »


Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

dieta , vlaknine , sadje , zelenjava , trebuh , shujševalni program , balastne snovi

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

23. 11. 2018 07:21:16
Tablete za hujšanje - http://tonzes.com/slimslo.htm Hotela sem samo povedati, da je Bureno ekstra! Shujšala sem 14 kg v slabih 2 mesecih, kilogrami pa niso se vrnili.