Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Pospešite presnovo in shujšajte hitreje


(stran 5 od 5)


DOMA

Jejte več rib
Mastne ribe, med katere spadajo losos, tuna in sardele, so bogat vir omega 3 maščobnih kislin. Te zdrave maščobe pospešujejo prenašanje signala o sitosti do možganov. Že 100 gramov lososa pokrije 90 odstotkov dnevnih potreb po vitaminu D, ki pomaga ohranjati dragoceno mišično tkivo.

Preskočite drugo pijačo
Že dve alkoholni pijači za neverjetnih 73 odstotkov upočasnita porabljanje maščobe. Razlog za to se skriva v tem, da jetra spreminjajo alkohol v acetat, ki ga telo začne porabljati prej kot maščobo, poročajo znanstveniki z univerze v kalifornijskem Berkleyju.

Zgodaj k počitku
Neprespanost znižuje raven leptina in grelina, hormonov, ki pomagata uravnavati porabo energije in tek. Raziskovalci z Univerze v Stanfordu so odkrili, da se pri ljudeh, ki spijo manj kot 7,5 ure na noč, poveča indeks telesne mase. Če torej želite okrepiti in pospešiti svojo presnovo, poskrbite za najmanj osem ur počitka na dan.



Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd