Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Resnice in zmote o zdravi hrani


(stran 3 od 3)


Zdrav ogljikohidratni jedilnik za vse, ki imajo normalno telesno težo

Zajtrk
  • Banana ali dve
  • Sveže stisnjen pomarančni sok
  • Jogurt

Malici
  • 250 g kateregakoli sadja, manj masten kakav s sojinim mlekom

Kosilo
  • Zelenjavna juha (domača, sveže pripravljena) iz brokolija, cvetače, bučk in enega krompirja, brez maščob in smetane, vendar z različnimi svežimi in posušenimi začimbami
  • Rižota iz navadnega belega riža (količina za eno osebo je dve veliki žlici pred kuhanjem) z omako iz 10 dag šampinjonov, pripravljena na 1 žlički olivnega olja, s čebulo in česnom in z 1 do 2 dag nastrganega sira
  • Porcija listnatih solat (radič, rukola, endivija, motovilec) z žličko bučnega olja in nekaj kapljicami razredčenega kisa; dodamo še zelišča in začimbe po okusu in ščepec soli
  • Pravi ali zeleni čaj (z mlekom ali limono in medom) ali kava (z mlekom in medom), zraven pa še jabolko ali pomaranča

Večerja
  • Ajdova kaša s šparglji ali brstičnim ohrovtom (količina za eno osebo pred pripravo je 1 žlica kaše in 10 dag zelenjave). Oboje skupaj (zelenjavo narežemo) naj vre od 10 do 12 minut, voda mora povreti. Ko je kuhano, dodamo sol in po želji žličko olivnega olja.
  • Zeliščni čaj z limono in žličko medu, košček sadja






Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd