Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Hrana, ki gasi lakoto

Zlati nasveti mojstrov hujšanja

Ne glede na to, s katero dieto želite izgubiti odvečne kilograme, se boste neogibno srečali z občutkom lakote in poželenjem po hrani. Za pomoč pri zmanjševanju občutka lakote obstaja več strategij, kot so pitje veliko tekočine, uživanje večjih količin živil, bogatih z rastlinskimi vlakninami, izogibanje rafiniranim ogljikovim hidratom, sončenje itn., toda skorajda ni zvijače, ki bi občutek lakote povsem odpravila.

V občasnem občutku lakote ni nič slabega, saj je to odgovor telesa na zmanjšan vnos kalorij, težava pa nastane pri ljudeh, ki se temu občutku ne morejo upreti, pri čemer ne razumejo, da je ta signal lakote največkrat lažen in da s tem, ko mu podležejo, samo dodajajo nove maščobe, ki jih telo kopiči. Tako občutek lakote premaga vsako logično razmišljanje.

K sreči obstajajo živila za gašenje teka, ki vzbujajo občutek, da je želodec poln, čeprav ne vsebujejo veliko kalorij.

1. Voda: spijte kozarec vode; če disciplinirano počakate deset minut, boste začutili, da je občutek lakote izginil ali se vsaj znatno zmanjšal.

2. Zelena solata: zelena zelenjava (zelje, blitva, brokoli in zlasti solata) vsebuje tako malo kalorij, da jo sploh ni treba prištevati k dnevnemu vnosu kalorij. Solato lahko mirno grizljate v neomejenih količinah.

3. Jabolka: vsakič, ko začutite lakoto, brez slabe vesti pojejte veliko jabolko. Med "napadom" lakote verjetno najprej pomislite, da bi odprli vrečko čipsa ali čokoladico. Če to storite, boste v hipu vnesli kakih tisoč kalorij, kar je približno polovica vseh vaših dnevnih potreb, zelo težko pa vam bo uspelo vnesti tisoč kalorij z jabolki. Jabolka odlično ustavljajo lakoto, saj so bogata z rastlinskimi vlakninami, ki hitro napolnijo želodec in sprožijo gibanje hormonov, ki nadzirajo tek, preden bi pojedli preveč.

4. Banane: to sadje je bogat vir balastnih snovi, ki uravnavajo prebavo, poleg tega se banana od živil, ki tudi vsebujejo veliko balastnih snovi (muesli, orehi), odlikuje z nizko ravnjo maščobe. V 100 g banane je vsega 0,5 odstotka maščobe, kar je približno 80-krat manj od odstotka maščob v navadnem hamburgerju. Banana hipoma ustvari občutek sitosti, zaradi česar je idealno živilo za dieto, saj vsebuje vsega 90 kalorij.

5. Žitarice: njihova prednost je predvsem v balastnih snoveh in beta-glutenu, ki jih vsebujeta oves in ječmen, vplivajo pa na zniževanje ravni holesterola v krvi. Večjo količino dietnih vlaknin vsebuje tudi laneno seme, ki poleg tega, da ugodno vpliva na prebavne organe, deluje laksativno (proti zaprtju). Razgradljiva dietna vlakna vplivajo tudi na vzdrževanje ravni sladkorja v krvi in na znižanje vrednosti holesterola.

Pri vsem skupaj seveda obstaja zanka, saj bo telo kljub vsemu "dojelo", da v hrani, ki ste jo zaužili, le ni veliko kalorij − in lakota se bo pozneje spet povrnila.

Prelaganje napadov lakote z živili, ki vsebujejo malo kalorij, kombinirajte s povečano telesno dejavnostjo, saj tudi to lahko uporabite za gašenje občutka lakote. Med telesno dejavnostjo se namreč zaloge maščobe spreminjajo v sladkor, ki prehaja v kri, kar tudi zmanjšuje občutek lakote.

Seveda je treba čez dan zaužiti vse predpisane obroke, hrano z zgornjega seznama uporabite takrat, ko želite ublažiti intenzivno lakoto, ki bi utegnila voditi k temu, da bi pojedli preveč in kršitev diete.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

zdrava hrana , hujšanje , dieta , hrana , solata , voda , lakota , kalorije , odvečni kilogrami , pomoč pri hujšanju , apetit , banana , sitost , jabolko , občutek lakote , gašenje lakote , žito

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

23. 11. 2018 07:18:57
Tablete za hujšanje - http://tonzes.com/slimslo.htm Hotela sem samo povedati, da je Bureno ekstra! Shujšala sem 14 kg v slabih 2 mesecih, kilogrami pa niso se vrnili.