Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Shujšati zdravo brez odrekanja

Naj vam diete ne krojijo življenja

Hujšanje je boleča točka in vir stresa za veliko ljudi, zlasti žensk, ki dieto na silo uvedejo v svoje življenje, nato pa se počutijo krive, če prekršijo katero od pravil. Predstavljamo vam lažjo pot do vitkosti, skupaj z nasveti za odlično počutje, ne glede na vašo konfekcijsko številko.

Z odločitvijo za zdravo prehrano boste spet prevzeli vajeti v svoje roke in lažje pazili na to, kaj jeste, sami boste odločali o tem, kako boste porabili svoj čas in tudi o tem, koliko boste tehtali. Nehajte torej šteti kalorije in začnite živeti!

Pet razlogov, zaradi katerih opustimo dieto1. Štetje kalorij pri vsakem obroku vodi v obsedenost s hrano.



2. Bolj ko je določena hrana prepovedana, bolj je predmet poželenja po njej, kar hitro vodi v razdražljivost.
3. Za posebno dietno hrano, ki ne nasiti, zapravite celo premoženje.
4. Nenehno ste v laseh s partnerjem, saj je hrana edino, o čemer mislite, govorite in sanjate.
5. Mesec dni po koncu diete se vsi izgubljeni kilogrami vrnejo nazaj.

Hujšajte brez diete



Veliki rezultati so običajno sestavljeni iz majhnih potez. Redno in dosledno upoštevanje nekaj osnovnih pravil zdravega prehranjevanja vam bo prihranilo neprijetnost drugih omejitev, ki jih verjetno nikoli ne boste potrebovali. Ta pravila bralci naše revije verjetno že dobro poznate:
  • Jejte čimveč sveže hrane, nemastnega mesa, svežega sadja in zelenjave.
  • Izberite hrano, bogato z vlakninami in balastnimi snovmi;
  • Namesto belega kruha in glaziranega riža jejte polnozrnat kruh in neoluščen riž.
  • Hrano, ki vam diši, si privoščite v drugi obliki: posneto mleko namesto navadnega, polmastni sir namesto polnomastnega, piščančje belo meso brez kožice namesto piščančjega bedrca s kožico.
  • Prebirajte nalepke na izdelkih in izberite tiste z manj sladkorja in manj maščobe.
  • Bodite pozorni, kako pripravljate hrano: mesa ne pražite, ampak ga pripravite na žaru, v pire krompir namesto masla dajte mleko, zelenjavo dušite na pari in je ne prelivajte s težkimi omakami (kečap, majoneza ...).
  • Nehajte jesti, še preden začutite, da ste želodec napolnili do vrha.
  • Ne "kradite" sladkarij otrokom. Namesto sladkarij jim privoščite rozine in jih navajajte, da za sladico pojedo zmiksano sadje in zelenjavo. 
  • Ne preskakujte obrokov, saj tako povečate možnost, da boste naslednjič, ko sedete za mizo, pretiravali in pojedli preveč.
  • Če morate nenehno kaj grizljati, se namesto za arašide ali krekerje odločite za zelenjavo in praženo sojo.
  • Poskušajte vsak dan pojesti vsaj pet kosov različnega sadja in zelenjave. Jejte kuhan krompir, riž in testenine - ogljikovi hidrati bi morali biti glavni del najpomembnejšega dnevnega obroka.

Predvsem pa pijte dovolj tekočine (čajev, mineralne vode, sadnih sokov), saj se nam pogosto zdi da smo lačni, čeprav smo v resnici le žejni.

Jejte počasi



Možgani potrebujejo približno dvajset minut, preden pošljejo telesu sporočilo o sitosti. Če na hitro napolnite želodec, se boste prenajedli in še vedno čutili lakoto. Zato jejte počasi, grižljaji naj bodo majhni, hrano temeljito prežvečite in olajšajte delo želodcu. Med jedmi delajte majhne premore, zlasti pred desertom. Morda si ga na koncu niti ne boste želeli ...


Pet načinov za zmanjševanje stresa in števila kalorij



Zaužite kalorije porabljate hitreje, če ste fizično dejavni in telovadite. Telovadba je poleg krepitve mišičnega tonusa koristna tudi za izboljšanje razpoloženja.

Presenetljivo, ampak skoraj zagotovo boste hkrati z večjo porabo tudi pojedli manj. Med plavanjem in kolesarjenjem pač ne morete grizljati krekerjev ... Ker ste s telovadbo naredili nekaj za telo, je malo verjetno, da boste ves trud zavrgli s tem, da se boste vrnili nezdravi hrani.

1. Plavanje: med 20 minutam plavanjem boste aktivirali vse mišice; dejavnost sklenite z osvežujočim prhanjem.

2. Sprehod v naravi ali v parku: če se gibljete v lepi okolici, boste le težko nerazpoloženi ali slabe volje. Poleg tega ne boste hodili mimo izložb, ki ponujajo mamljive zalogaje.

3. Lahkoten tek v družbi psa: vaja, ki vas osveži tudi duševno, pa še pes vam bo nehal težiti, da ga peljite na sprehod.

4. Tenis, badminton, squash, namizni tenis: športi z loparjem so izvrstni za sproščanje napetosti - vse dokler jo sproščate na žogici, in ne na nasprotniku.

5. Telovadba v fitnesu: gre sicer večji telesni napor, ki pa hitro daje opazne izide, seveda poleg zadovoljstva, ki ga čutite, ker ste zase in za svoje zdravje naredili več kot ves prejšnji teden.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

hujšanje , shujševalna dieta , zdrava prehrana , vnos kalorij

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

27. 07. 2016 08:51:02
Tablete za hujšanje - http://track.greencoffeeplus.si/product/Green-Coffee-Plus/?uid=2484&sid=3708&pid=150&bid=advandec Hotela sem samo povedati, da je Bureno ekstra! Shujšala sem 13 kg v slabih 2 mesecih, kilogrami pa niso se vrnili.
23. 11. 2018 07:42:01
Možgani potrebujejo približno dvajset minut, preden pošljejo telesu sporočilo o sitosti. Če na hitro napolnite želodec, se boste prenajedli in še vedno čutili lakoto. Zato jejte počasi, grižljaji naj bodo majhni, hrano temeljito prežvečite in olajšajte delo želodcu. Med jedmi delajte majhne premore, zlasti pred desertom. Morda si ga na koncu niti ne boste želeli ...