Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kombinacije hrane za hitreje hujšanje

Ob še sprejemljivo zmanjšanem vnosu kalorij bodite pozorni tudi na prave kombinacije živil, ki že posamično povečujejo izgubo odvečnih kilogramov.
Ob še sprejemljivo zmanjšanem vnosu kalorij bodite pozorni tudi na prave kombinacije živil, ki že posamično povečujejo izgubo odvečnih kilogramov. (Foto: Shutterstock)

Hujšanje je za marsikoga zahtevna naloga, ki občasno spominja na misijo nemogoče. Sledi vdaja. Glavni razlog za to, da obupamo, je občutek lakote. Toda tudi to je mogoče urediti. Ob še sprejemljivo zmanjšanem vnosu kalorij bodite pozorni tudi na prave kombinacije živil, ki že posamično povečujejo izgubo odvečnih kilogramov. Objavljamo nekaj preverjenih kombinacij.
Mandlji in grški jogurt – nekateri vitamini, kot so A, D in E, se najbolje absorbirajo, ko jih uživamo z maščobo. Ker so mandlji bogati z vitaminom E, kalcijem in antioksidanti, grški jogurt pa je izvrsten vir zdravih maščob in vitamina D, je ta kombinacija zagotovo zmagovita.

Rdeča paprika in piščanec
– rdeča paprika in pekoča paprika v veliki meri pomagata pri kurjenju kalogij ter hujšanje pospešujejo, telesu pa pomagajo, da hrano spremeni v potrebno energijo. V kombinaciji s piščančjim mesom, ki je bogato z beljakovinami, nastane okusen in zdrav obrok.

Jajca in zelenjava – jajca pospešujejo absorpcijo karotena (pigmenta, ki daje zelenjavi barvo), v kombinaciji s svežo zelenjavo pa se podvoji moč njegove podpore hitrejšemu hujšanju.

Koruza in stročnice – prehrana, bogata s stročnicami, je prava spodbuda procesa hujšanja, koruza, ki prav tako vsebuje škdob, pomaga ohranjati vitko linijo, medtem ko obenem podpira našo imunost in prebavni sistem.

Losos in šparglji – losos je prepoln zdravih omega-3 maščobnih kislin, šparglji pa so polni beljakovin in vlaknin ter nam pomagajo lažje odvajati vodo iz telesa. Najbolje je losos pripraviti v pečici, šparglje pa sopariti.

Špinača in avokad
o – obe živili vsebujeta veliko vitaminov in mineralov, toda če ta par razglasite za glavna zvezdnika svoje solate, boste naredili ogromno dobrega za svoje telo. Špinača je odlična tudi v kombinaciji z olivnim oljem, medtem ko je avokado idealen tudi ob ribi, polnozrnatem kruhu in perutnini.

Zeleni čaj in limona
– zeleni čaj vsebuje katehine, ki so izrazito močni antioksidanti, vseh drugih prednosti limone pa nam gotovo sploh ni treba naštevati. Kljub temu je še nekaj, v čemer je limona odlična, in sicer pri razbijanju katehinov iz zelenega čaja, zaradi česar so še lažje prebavljivi in zaradi tega hitreje topijo kilograme.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

hujšanje

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

23. 11. 2018 07:35:51
Tablete za hujšanje - http://tonzes.com/slimslo.htm Hotela sem samo povedati, da je Bureno ekstra! Shujšala sem 12 kg v slabih 2 mesecih, kilogrami pa niso se vrnili.