Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Anemija

Citiraj
Lepo pozdravljeni! Sem vegetarijanka in večkrat sem bila že slabokrvna, tako da mi je zdravnica predpisala zdravila. Mi lahko svetujete, kako naj se prehranjujem in ali naj jemljem kakšne prehranske dodatke, ki bi mi lahko pomagali? Ko sem še študirala, je bilo tako hudo, da sem imela nekaj mesecev vsakodnevne glavbobole, preden sem šla k zdravnici, ki je ugotovila, da je bil vzrok za glavobol resnično slaba kri.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Temno zelena zelenjava vsebuje veliko železa, enako tudi posušene marelice in slive. Poskušaj nekaj časa jesti več tega. Preparati železa so namreč zelo težki za želodec in po njih ti je zlahka slabo. Tega pa si ne želi nihče. Za glavobol bi jaz pomislila tudi na premajhno količino vode v telesu. Je piješ dovolj?
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
ne vem, če je to kaj povezano, vendar sem prebrala, da imajo vegetarijanci, ki se sicer prehranjujejo zelo zdravo, težave z zadostnim vnosom vitaminov skupine B. ker je ta skupina vitaminov zelo pomembna za mnoge funckije v telesu, je vege prehrano zelo dobro obogatiti z b-kompleksom. kot vegetarijanka verjetno uživaš tudi alge, ki prav tako pomagajo k boljšemu izkoristku hranil. moje zadnje odkritje je začimba agaragar, priporočam!
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Super. B kompleks tudi jemljem občasno, tako da mislim, da to vse štima. Potem je res najboljše, da si preventivno omislim še kakšne alge. Kje pa dobiš agaragar in kako ga lahko uporabljaš (če prav razumem je to alga v začimbi?)
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
jaz sem nevegeterjanka in sem tudi anemična občasno...pomaga rdeča pesa, kakiji in seveda meso:)
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Glavni inhibitor absorpcije železa v vegetarijanski prehrani so fitati. Toda ta negativni učinek LAHKO PRECEJ ZMANJŠAMO, če istočasno uživamo tudi prehranski vir C vitamina. Podobno povečajo absorbcijo tudi ostale organske kisline, ki se povsem običajno nahajajo v sadju in zelenjavi ( citronska, jabolčna itd, pa tudi ocetna, ki se nahaja v kisu!).
Z nekaterimi kuharskimi tehnikami, kot so namakanje in kaljenje stročnic, žit in ostalih semen dosežemo hidroliziranje fitatov in s tem seveda tudi boljšo absorbcijo železa iz teh živil.
Kalcij ne bi smel predstavljati problema, saj se ga izredno veliko nahaja v mleku in mlečnih izdelkih. Vitamin B12 ? tudi ne bo problematičen, saj ga je dovolj v mleku!
N-3 ali omega-3 maščobne kisline ? zaradi opuščanja rib se lahko pojavi pomanjkanje teh maščobnih kislin, predvsem DHA in EPA. Dnevno poskrbite za vsaj 2 enoti živil, ki vsebujejo več N-3 maščob. po ena enota teh živil je 1 mala žlička lanenega olja ali še boljše 1 žlica zdrobljenega lanenega semenja, ali 3 čajne žličke sojinega olja ali 60 g orehov. odličen vir predstavlja tudi ekstrakt iz mikroalg. Torej se bo dalo še vedno živeti zdravo, le na več stvari bo potrebno misliti. Srečno
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Železo rastlinskega izvora:

•Alga chlorella: 225 mg/100 g
•Alga spirulina: 150
•Timijan: 135
•Oves: 22
•Sezamovo seme: 10
•Pšenični kalčki: 9,5
•Proso: 9,0
•Kuhana soja: 8,4
•Fižol: 6,2
•Tofu: 5,3
•Marelice, posušene: 4,7
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Super vir zeleza, vitamina B 12 in klorofila so tudi klamatske alge, pa crna cokolada ima npr. 3 x vec zeleza kot opevani goveji zrezek... Odlicni viri so se melasa, sveze fige, regrat, divje rastline -predvsem koprive, ki med drugim tudi uravnavajo raven zeleza.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Super! Hvala za pomoč!
Na vrh Sledi ZS Objavi