Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Prehrana in kolesarjenje

Citiraj
Zelo rada kolesarim, še osebno všeč so mi srednje zahtevni vzponi na kak hrib, npr. Katarino, Slivnico, Krim... Zanima me, kako je s prehrano in kolesarjenjem: eni pravijo, da je treba pred kolesarjenjem jesti enostavne ogljikove hidrate za energijo, drugi pravijo ravno obratno, da npr. polnozrate makarone in riž; tretji, da enostavne pa magari čokolado po turi- za obnovo energije in potem nekaj beljakovin... Kaj pa tekočina? So res med kolesarjenjem potrebni razni izotinični napitki ali zadostuje voda? V razni poplavi nasvetov in priporočil se kar težko znajdem, kaj menite vi o tem? Morda še to, da nimam težav s telesno težo, kvečjemu kako kilo premalo in, če grem npr. dopoldan na kolo, ni šans, da kaj preje spravim v želodec ( navajena sem na večji obrok šele pozno popoldan ali zvečer) , zato mi velikokrat na turi zmanjka energije in si pomagam z raznimi energetskimi ploščicami in sokovi- potem mi je pa slabo, še posebno sedaj poleti, ko je vroče.. .
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Aha, še to, če si bo kdo sam delal napitek z glukozo in soljo.... kot veste je sol v količinah večjih kot jo telo potrebuje zdravju škodljiva, zato ne pretiravajte. Čajna žlička (ne s kupčkom) v pol litrskem bidonu je dovolj tudi za zahtevno vadbo.
Na vrh Sledi ZS Objavi