Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Priprava tofuja

Citiraj
Še vedno nisem ugotovila "njami" priprave tofuja. Ker imam rada pikantno hrano ga pred peko začinim z vsemi mogočimi hot začimbami ( kajenski poper, čili, česen..), fliknem na vročega olivca in prelijem s sojino omako. Je sicer kar ok.., ampak nekaj manjka - ni za prste oblizat.
Kak nasvet, recept?
Hvala !
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Tofu je zanimiva reč... Variant je kar nekaj:
- na žaru, tako kot ti: dodaj še malo timijana in česna. Zanimivo noto doda košček svežega ingverja. Zanimivo ga je proti koncu peke narahlo dodatno omočiti s pivom, da se malo zmehča. Sam tofu najprej popečem, da se naredi malo hrustljave skorjice, ki jo nato zmehčam s sojino omako in pivom.
- mariniran: svež tofu narežemo in mariniramo v sojini omaki s česnom, zdrobljenimi olivami, malo čilija in timijana. Okus se da popestriti s črnim balzamičnim kisom, a tu velja načelo izredne previdnosti, saj ga je treba dodati le eno ali dve kapljici, sicer okus postane preveč izrazit in se ne ujame več s tofujem.
- mariniran, a tokrat naredimo preliv iz sojine omake s curryem
Zanimiv je namaz iz tofuja:
Uporabiš tofu (300 g), sok ene limone, kanec belega vina (suho ali polsuho, chardonay ali sauvignon), malo soli in malo sveže mletega belega popra. Vse skupaj zmešaš v mešalniku, po potrebi dodaš še malo vode.
Ta namaz se lahko uporabi tudi kot veganska alternativa skuti v bureku (sam pogosto pripravim burek s špinačo in tem namazom). V tem primeru dodaš kar se da malo vode, ravno toliko, da se masa naredi. Vegani jo lahko uporabijo tudi kot imitacijo sira na pizzi.
Če pa namaz malo bolj razredčiš, dobiš zanimivo polivko, ki nadomesti majonezo. Meni se prileže na tortiljah s pečenim pikantnim dimljenim tofujem in svežo zelenjavo (paprika, mlada čebula, kumare, paradižnik).
Ne nazadnje, še zlasti dimljen tofu odlično nadomesti ocvirke. Pomembno je le, da ga razrežemo na dovolj majhne kockice, ki jih dobro prepražimo (mešati je potrebno ves čas, da je čim bolj enakomerno zapečeno) in nato po želji na kratko polijemo s sojino omako. Čeprav, kadar pripravljam pasulj, samo proti koncu zraven prepražim čebulo in česen (česen samo na kratko) in nato dodam še kuhan fižol, papriko v prahu in rahlo zalijem z vodo (ampak tudi zelenjavna juha ne bi bila napačna).
Seveda se ga da tudi spanirati, splača se malo po paniranju pokapljati z limoninim sokom. In priporočam, da se ga le narahlo povalja v moki in nato spanira in takoj posoli.
Morda eno opažanje: navaden tofu lahko ob količkaj pravilni pripravi izvrstno nadomesti belo meso v skoraj vseh receptih. Je pa treba paziti ob tem na to, da ga dovolj mariniramo in pa, da pri pečenju nekako nimamo pomoči maščob in sokov (ok, ne me zdej jahat, če sem kej narobe napisal, ker se tega, kako se peče meso, spominjam bolj za ene 20 let nazaj) in tofu lahko zelo hitro ali presušiš, narediš pretrd ali pa premalo sočen. In pa morda določeni okusi ne bodo šli povsem zraven, sploh tofu in kis se mi večinoma ne zdita prijatelja (ne velja za limono ali paradižnik).
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Ja, tudi v rižotah ni slab. Zanimiva je tudi kombinacija tofuja, na rahlo popečenega z grahom in curryem, ki popolnoma zadostuje za samostojni obrok, ki ima zelo malo kalorij in visoko hranilno vrednost in je idealen za hujšanje.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Uf, takega bi pa še jaz poizkusila ... Vse našteto :))))
Na vrh Sledi ZS Objavi