Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Prehrana amaterskih športnikov

Citiraj
Jaz veliko športam, v tem času tek, plavanja, hoja...in me zanima, kako se naj prehranjujem, da bo viden kakšen učinek na mojem telesu?

Hvala.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Ela, pazi, da ješ zdravo in kvalitetno hrano, 5 obrokov na dan. Predvsem pazi na kvaliteten beljakovinski vnos in seveda črtaj vse nezdrave prigrizke s sladkarijami vred.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Ojla,sicer bi bilo dobro, ko bi povedala, kakšen učinek želiš, ampak vseeno, osnovne smernice so znane. Kar je Iztok povedal, definitivno drži. Vsekakor pazi, da si med aktivnostjo, sploh če je ta daljša od 3eh ur primerno nahranjena. Sam veliko kolesarim (gorsko) in pred turo se najem počasnih OH (polnozrnati špageti, ovseni kosmiči, ipd). Med turo glede na dolžino in intenzivnost doziram hitre OH (sladkarije, sadni sokovi, izotonične pijače, energetske ploščice, v glavnem, kar koli, da le nadomestiš izgubljeni sladkor). Pazi, če tvoja intenzivnost in trajanje nista zadosti visoka, potem ne delaj tega. Pazi tudi na vnos tekočin in mineralov (izotonične pijače), sicer te znajo zagrabit krči. Takoj po turi narediš isto, s tem, da moraš sploh zvečer poskrbeti za beljakovine. Če imaš zelo naporno turo ne boš nič narobe naredila, če boš naslednji dan imela rahel presežek kalorij (ampak kvalitetnih, z dovolj beljakovinami). Vsekakor moraš vnos prilagoditi svojim aktivnostim. Boljši merilci utripa ti lahko pomagajo, ker ti dajo tudi podatek o porabljenih kalorijah. Načeloma naj bi bili presežki in primanjkljaji kalorij dovolj majhni in predvsem ne trajni.
Na vrh Sledi ZS Objavi