Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kako v kuhinji z diabetesom?

Citiraj
Vsekakor se strinjam z navedbami spoštovane gospe Darje Lovšin, o zgrešeni prehrambenih navadah diabetikov, čeprav bi še posebej poudaril, da bi se morali tovrstni bolniki predvsem izogibati svinjskih maščob, ki jih je zelo veliko v raznih klobasah in drugih polpripravljenih proizvodih prehrane, še posebej iz svinskega mesa, ker je svinska maščoba ena najmočnejših maščob od vseh maščob na sploh!

Sicer pa je vsaka živalska maščoba škodljiva, manj ali pa sploh nič pa niso škodljive le rastlinske maščobe!

Izraz zelenjava pa ljudje uporabljajo za vso rastlinsko prehrano, kar pa ni točno!
Krompir, korenje, paradižnik, paprika, fižol in podobno, so zelenjavni plodovi in imajo največkrat nasproten učinek od prave zelenjave, kot so listnate zelenjave predvsem tiste prepojene s klorofilom zelene barve, ki vsebujejo največ sončne energije, ki telesu dajo tudi največ življenjske energije, ki je najbolj potrebna ne samo za možganske celice, temveč za vse telesne funkcije še posebno za odpornost proti vsem boleznimi, ker tudi s tem celice ustvarjajo tako imenovano Auro!

Zato bi vsem bolnikom kot tudi diabetikom, priporočil, da jedo majhne količine in večkrat na dan in naj bo hrana sestavljena z večjem delom prave zelenjave in nekaj testenine, medtem če je že meso, naj bo popolnoma očiščeno od maščobe pa največkrat naj bo meso kuhano ter le bol malokrat pečeno, če pa že, naj bo pečeno le na žaru!

Važno je tudi, da se ne uporabljajo ostanki in pregreta hrana, ker ponavljanje iste hrane je tudi škodljivo!

Želim pa vsem več zdravja, ki je odvisno največ od posameznika!

Avtor: Konrad Ajster
Več: http://sites.google.com/site/biotronikanovaveda/
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Kako pa sedaj: zelene solate je malo, je pa sezona paradižnika, kumaric in fižola. Človek se vendar naveliča jesti samo eno vrsto zelenjave, in to sredi sezone, ko je vsega drugega dovolj. Pri sebi vidim, da mi stročji fižol in kumarice, pa tudi paradižnik, nižajo sladkor, zato to hrano uživam.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
[quote"Marija Planinsec je napisal/a:
Kako pa sedaj: zelene solate je malo, je pa sezona paradižnika, kumaric in fižola. Človek se vendar naveliča jesti samo eno vrsto zelenjave, in to sredi sezone, ko je vsega drugega dovolj. Pri sebi vidim, da mi stročji fižol in kumarice, pa tudi paradižnik, nižajo sladkor, zato to hrano uživam.


Kaj jesti poleti ko ni več zelene solate?

Seveda je tudi stročji fižol, še posebej zelene barve, odlična in zdrava hrana pa tudi kumarice, če so naravne (z bodicami in ne gladke), medtem ko paradižnik, jabučar ali drugi starejše vrste, vendar le manj dozorel, da ni popolnoma rdeč, ki je tudi okusnejši in ne vsebuje preveč sladkorja!

Vsako zelenjavo, pa je možno pripraviti vsaj na dva ali tri načina, ali pa kombinirano, vmes pa lahko kombinirate tudi olive, ki so posebno zdravilne pa tudi šparglje, za kombinacijo pa namesto krompirja kombinirajte tudi ajdove žgance, za koruzne pa domače moke ne boste dobili, kombinirate lahko tudi bele žgance, če bi imeli moko iz klasičnega mlina, ker sedaj vsi industrijski mlini prodajajo moko, brez kalčkov, zato je moka čisti škrob!

Zdrava pa je tudi blitva, zeleni ohrovt, mlado zeleno zelje in zelena koleraba pa še bi se našlo!
Seveda tudi ni zdravo jesti enolično hrano, zato je kljub temu dobro, v vsaki sezoni menjati hrano pa vsaki drugi dan isto zelenjavo pripraviti na drugi način, vmes pa kombinirati ribo pečeno, na lešo pa tudi ocvrto samo z drobtinami, ker z jajci je manj zdravo pa enako ostale morske specialitete!

Priporočam vam da greste na dobro domačo tržnico in boste našla še več idej za zdravo hrano!
Vprašanje pa je tudi kakšno posteljo imate in kako zdravo spite, ker so vse bolezni predvsem v povezavi z škodljivimi energijami v postelji!

Pa moj lep pozdrav!
Konrad Ajster
Na vrh Sledi ZS Objavi