Šest nasvetov proti napetemu trebuhu

(Foto: Diana Anđelić)

  • Napet trebuh povzročajo preveliki obroki, rafinirana in mastna hrana, ki jo telo težko prebavlja, pa tudi stres, saj zmanjšuje količino prebavnih encimov.
  • Pazite, da ne požirate preveč zraka: pri pitju ne uporabljajte slamic, odrecite se gaziranim ali zelo vročim pijačam, kajenju in žvečenju z odprtimi usti.
  • Izogibajte se alkoholu, če pa vam to ni uspelo, naslednji dan zaužijte več probiotikov. Enako velja za umetna sladila ter prevelik vnos soli in sladkorja.
  • Redno telovadite.
  • Pijte dovolj tekočine. Napihnjenost in vetrove sproščajo čaji iz komarčka, kamilice, mete, kurkume in repinca. Vsako jutro lahko popijete kozarec vode z nekaj kapljic olja nageljnovih žbic ali evkaliptusa.
  • Morda vam bodo pomagala encimska prehranska dopolnila; vsebujeta jih tudi ananas in papaja. Hrana se bo hitreje prebavila, če boste ločevali beljakovine in ogljikove hidrate.
  • Če čutite napetost, ne smete kar prenehati z rednim uživanjem obrokov. Ko sedete za mizo, se sprostite in vdihnite vonj hrane. Ob vsakem grižljaju najprej razmislite o njegovem okusu.

  • Napet trebuh povzročajo preveliki obroki, rafinirana in mastna hrana, ki jo telo težko prebavlja, pa tudi stres, saj zmanjšuje količino prebavnih encimov.
  • Pazite, da ne požirate preveč zraka: pri pitju ne uporabljajte slamic, odrecite se gaziranim ali zelo vročim pijačam, kajenju in žvečenju z odprtimi usti.
  • Izogibajte se alkoholu, če pa vam to ni uspelo, naslednji dan zaužijte več probiotikov. Enako velja za umetna sladila ter prevelik vnos soli in sladkorja.
  • Redno telovadite.
  • Pijte dovolj tekočine. Napihnjenost in vetrove sproščajo čaji iz komarčka, kamilice, mete, kurkume in repinca. Vsako jutro lahko popijete kozarec vode z nekaj kapljic olja nageljnovih žbic ali evkaliptusa.
  • Morda vam bodo pomagala encimska prehranska dopolnila; vsebujeta jih tudi ananas in papaja. Hrana se bo hitreje prebavila, če boste ločevali beljakovine in ogljikove hidrate.
  • Če čutite napetost, ne smete kar prenehati z rednim uživanjem obrokov. Ko sedete za mizo, se sprostite in vdihnite vonj hrane. Ob vsakem grižljaju najprej razmislite o njegovem okusu.