Šest nasvetov proti napetemu trebuhu

(Foto: Diana Anđelić)

  • Napet trebuh povzročajo preveliki obroki, rafinirana in mastna hrana, ki jo telo težko prebavlja, pa tudi stres, saj zmanjšuje količino prebavnih encimov.
  • Pazite, da ne požirate preveč zraka: pri pitju ne uporabljajte slamic, odrecite se gaziranim ali zelo vročim pijačam, kajenju in žvečenju z odprtimi usti.
  • Izogibajte se alkoholu, če pa vam to ni uspelo, naslednji dan zaužijte več probiotikov. Enako velja za umetna sladila ter prevelik vnos soli in sladkorja.
  • Redno telovadite.
  • Pijte dovolj tekočine. Napihnjenost in vetrove sproščajo čaji iz komarčka, kamilice, mete, kurkume in repinca. Vsako jutro lahko popijete kozarec vode z nekaj kapljic olja nageljnovih žbic ali evkaliptusa.
  • Morda vam bodo pomagala encimska prehranska dopolnila; vsebujeta jih tudi ananas in papaja. Hrana se bo hitreje prebavila, če boste ločevali beljakovine in ogljikove hidrate.
  • Če čutite napetost, ne smete kar prenehati z rednim uživanjem obrokov. Ko sedete za mizo, se sprostite in vdihnite vonj hrane. Ob vsakem grižljaju najprej razmislite o njegovem okusu.

  • Napet trebuh povzročajo preveliki obroki, rafinirana in mastna hrana, ki jo telo težko prebavlja, pa tudi stres, saj zmanjšuje količino prebavnih encimov.
  • Pazite, da ne požirate preveč zraka: pri pitju ne uporabljajte slamic, odrecite se gaziranim ali zelo vročim pijačam, kajenju in žvečenju z odprtimi usti.
  • Izogibajte se alkoholu, če pa vam to ni uspelo, naslednji dan zaužijte več probiotikov. Enako velja za umetna sladila ter prevelik vnos soli in sladkorja.
  • Redno telovadite.
  • Pijte dovolj tekočine. Napihnjenost in vetrove sproščajo čaji iz komarčka, kamilice, mete, kurkume in repinca. Vsako jutro lahko popijete kozarec vode z nekaj kapljic olja nageljnovih žbic ali evkaliptusa.
  • Morda vam bodo pomagala encimska prehranska dopolnila; vsebujeta jih tudi ananas in papaja. Hrana se bo hitreje prebavila, če boste ločevali beljakovine in ogljikove hidrate.
  • Če čutite napetost, ne smete kar prenehati z rednim uživanjem obrokov. Ko sedete za mizo, se sprostite in vdihnite vonj hrane. Ob vsakem grižljaju najprej razmislite o njegovem okusu.

Katja Arko Kampuš

Katja Arko Kampuš dr.dent.med. spec. ortodont

Postavi vprašanje

Mirjam Toporiš Božnik

mag. Mirjam Toporiš Božnik certificirana apiterapevtka in NLP praktik hipnoze

Postavi vprašanje

Svetlana Novak

Svetlana Novak diplomirana medicinska sestra

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki