Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Dvajset nasvetov za boljši imunski sistem

Močan imunski sistem je temelj zdravja. Pri večini ljudi imunski sistem dobro opravlja svoje naloge, zato njegovega delovanja ne čutimo. Posledice njegove oslabelosti pa občutimo, ko obležimo z vnetim grlom ali pa nas nadleguje kaka druga težava. Z dodatnim vnašanjem hranilnih snovi lahko telesu pomagamo, da premaga utrujenost; tako bomo tudi po dopustu, spremembi dnevnega ritma ter ohladitvi polni energije in zdravi.

Za čim več energije …

  • Uživajte veliko sadja, zelenjave, oreščkov, semen in polnovrednih žit.
  • Z uživanjem probiotikov skrbite za zdravo črevesno floro, ki je temelj trdnega imunskega sistema (kefir, jogurt, kislo zelje in repa, sirotka, kisava).
  • Rdeče meso nadomestite z ribami in rastlinskimi beljakovinami.
  • Jejte manj jajc in mlečnih izdelkov.
  • Dovolj pijte – zlasti čisto vodo in zeliščne čaje.
  • Jesen je čas, da si privoščite grozdno kuro: od 14 do 30 dni redno jejte čimveč grozdja (od 1/2 do 1 kg na dan, lahko celo več).
  • Vsaj en mesec od dva- do trikrat na dan uživajte med z matičnim mlečkom, cvetnim prahom ali propolisom.
  • Najmanj mesec dni vsak dan na tešče popijte sok ene do dveh limon, pomešan z vodo in dvema žličkama medu.
  • Ne pozabite tudi na česen, ki deluje protivnetno in spodbuja imunost.
  • Od 14 do 30 dni vsak dan pol ure pred zajtrkom ali kosilom popijte kozarec vode, v katero ste zmešali košček kvasa, žličko medu in žličko ali dve jabolčnega kisa.
  • Izogibajte se ocvrti hrani, alkoholu, kavi in cigaretam.
  • Gibajte se: privoščite si vsaj pol ure hoje na dan. Opravljajte zmerne telesne vaje; zlasti joga in taj či krepita telesno odpornost.

Dovolj kakovostnega spanja

Za dobro počutje potrebujete približno osem ur spanja, vendar je pomembno, da je spanje kakovostno. Telo med spanjem prehaja skozi več REM-faz, toda imunski sistem se obnavlja med zadnjo in najdaljšo, ki nastopi po sedmih urah spanja. Če se vam zdi, da vam manjka spanca in da potrebujete počitek, si lahko kako urico dremeža privoščite tudi popoldan.

Upočasnite življenje

Poskusite upočasniti življenjski ritem, saj boste tako veliko naredili v boju zoper stres, ki je dokazano eden od največjih sovražnikov zdravja in imunskega sistema. Ne hitite ves čas in ne opravljajte preveč stvari hkrati. Ko opravite eno opravilo, si odpočijte in se šele nato lotite naslednjega. Vsak dan ali vsaj nekajkrat na teden opravljajte protistresne dejavnosti ali vaje, ob katerih se boste upočasnili in umirili (meditacija, vizualizacija, dihalne vaje …).
Članek se nadaljuje »


Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

prehranski dodatki , imunski sistem , odpornost , samopomoč , dodatki k prehrani , zdrav način prehranjevanja , vitamini , minerali , zdravilna zelišča , koristni nasveti , oslabljen imunski sistem

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.