Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Ozdravite se z dihom

Prebudite okrnjene samozdravilne mehanizme

Kako celi narava? Se spomnite celjenja kake rane in občutkov, ki ga spremljajo – srbečice in mravljincev ter občutka vročine ali hladu. Ti naravni odzivi organizma na bolezenska stanja pospešujejo ozdravljenje in regeneracijo. Lahko jih ciljno vadite, izzivate in jih ponujate organizmu.

Okrnjene samozdravilne mehanizme lahko prebudite do te mere, da se bo celo nadaljevalo celjenje pooperativnih brazgotin, ostankov globokih prask, odrgnin in celo manjših opeklin. Obrnete lahko tudi napredovanje bolezni ali okvare (vida, sluha …). Z vadbo vzbujanja občutkov topline, hladu in mravljincev v posameznih delih telesa boste nanje bolj pozorni tudi takrat, ko jih ne boste priklicali sami, ampak se bodo pojavili sami.

Najprej sproščanje

Notranja napetost je pogosta ovira pri normalnem delovanju samozdravilnih mehanizmov. Če se znamo sprostiti, široko odpiramo vrata zdravju. In kaj je temelj sproščenosti? Nasmeh. Zato se je vredno navaditi hoditi skozi življenje z neopaznim nasmehom na obrazu, saj ne bo sprostil le obraznih mišic, ampak bo postopoma segel tudi do napetih ramen, rok, hrbtenice, trebuha in nog. Pomaga, seveda, če ste v udobnem položaju in če nimate polne glave skrbi in težkih misli.

Sproščanje je, seveda, dobro izvajati tudi dejavno. To najpreprosteje storite tako, da po vrsti vsako posamično skupino mišic (ročnih, nožnih, vratnih …) najprej napnete in nato sprostite. Ko končate s sproščanjem, posvetite pozornost dihanju.

Dihajte počasi in umirjeno

Brez napetosti. Z umirjanjem dihanja se umiri tudi srčni utrip. Opazujte hlad, ki se z vsakim vdihom spušča po nosni votlini navzdol, skozi sapnik ter proti ščitnici in pljučem. Ob vsakem izdihu občutite toplino, ki po nasprotni poti teče navzgor. To je temeljni naravni ritem menjavanja hladnega in toplega, ki nezavedno poteka v telesu – in pri katerem si ni treba ničesar zamišljati, samo pozornost je treba usmeriti nanj.

Potovanje diha

Potem si predstavljajte, da imate nos neposredno nad ščitnico in da dihate skoznjo. Tako vdihnite od 5-do 10-krat ter se osredotočite na občutek toplega in hladnega. Spustite se še nekoliko niže in vdihujte hlad pri pleksusu. Dovolite hladnemu občutku, da se razširi po vsem telesu, nato pa na istem mestu izdihnite topel, predihani zrak.

Dihanje skozi dlani

Naslednja stopnja je dihanje skozi dlani. Sedite z rokami v naročju, z dlanmi obrnjenimi navzgor. Spremljajte, kako vam hlad ob vdihu teče po rokah navzgor, ob izdihu pa se toplina zbira iz vsega telesa in teče navzdol. Enako "dihanje" poskusite ponoviti še pri stopalih.

Bolni organ

Potem si izberite svoj "najljubši" bolni organ ali območje, ki vam prvo pade na misel. Za začetek se je bolje izogniti glavi in srcu! Če se ne morete odločiti, začnite pri jetrih. Dihajte pod robom reber na desni strani trupa, tako da čutite hlad pri vdihu in toplino pri izdihu. Če toplino in hlad spremlja (navadno prijetna) bolečina, je to dober znak, saj se je bolno mesto odzvalo na vašo posebno pozornost.

Med dihanjem (a tudi sicer) se je vredno pogosto spomniti lika mladosti. Naj bo lik mladosti karseda konkreten. Podoživite sončen dan na morju v objemu ljubljene osebe, sprehod po svežem gozdnem zraku z vsemi odtenki vonjav in žvrgolenjem ptic, nekaj pač, ob čemer se počutite še posebno zdrave in mladostne. Sprehodite se v tem razpoloženju po svojem telesu, kot gospodar, ki z zadovoljstvom opazuje posestvo in preverja, kje je še možno kaj izboljšati ali polepšati. Seveda ničesar ne delajte na silo. Prav toliko kot gorečnost je pomembna tudi potrpežljivost. Ne obremenjujte se zaradi neuspehov, raje pohvalite vsak svoj uspeh.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

samozdravljenje , dihanje , kolcanje , meditacija , sproščanje , vizualizacija , tehnika dihanja , vzhodnjaška tehnika

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.