Telovadba v naravi krepi optimizem

  • MJS
  • torek, 16. julij 2019
Telovadba na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem.
Telovadba na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem. (Foto: Shutterstock)

Koristi vadbe na prostem je več, saj rekreacija na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem. Izpostavljanje prijetnim sončnim žarkom spodbuja sintezo vitamina D, umirja celoten organizem in usklajuje biološki ritem, ki je pomemben za pravilno delovanje centralnih organov.

Če za trening pod vedrim nebom izberete park ali igrišče blizu svojega doma, lahko za rekvizite uporabite klopi, drevesa, veje, panje, otroška igrala … Cilj naj bo raztezanje celega telesa, zato izbirajte sestavljene vaje, ki zahtevajo aktivacijo vseh večjih mišičnih partij, kot so noge in hrbet.

Pred vsako vadbo je nujno, da telo ogrejete in pripravite na napor: najbolje je v ta namen hitro hoditi 15 minut. Nato na klopci naredite skleco ali dve in trebušnjak, na vejo drevesa se lahko obesite in vadite dvig nog, na trati naredite počep in izpadni korak. Če vam je to prelahko, poskusite izpadni korak v gibanju ali pri izpadnem koraku stopite na klopco. Tudi počepi imajo veliko različic, eden izmed najbolj koristnih objektov za trening pa so stopnice. Hoja po njih vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice.
Peter Preskar

Peter Preskar dr. med. spec. oftalmolog

Postavi vprašanje

Peter Topić

Peter Topić univ. dipl. soc. del., TAP, CSAT zasvojenost s seksualnostjo, seksualna anoreksija, druge nekemične zasvojenosti, čustveni incest

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki