Znižajte tlak s hrano

  • TK
  • petek, 17. januar 2020
 Visok krvni tlak lahko znižate s hrano.
Visok krvni tlak lahko znižate s hrano. (Foto: Shutterstock)

Želite visok krvni tlak znižati po naravni poti? Začnite pri prehrani. Ker vsi vemo, katera hrana tlak dviguje, vam tokrat predstavljamo živila, ki krvni tlak nižajo.

Vsa hrana, bogata s kalijem, pomaga nevtralizirati delovanje natrija v organizmu, ki lahko tlak poviša. Odličen primer je špinača, saj v 100 gramih vsebuje kar 558 miligramov kalija (na dan ga potrebujemo okoli 4.700 miligramov). Iz istega razloga bi morali jesti banane in temno čokolado s čim večjim deležem kakava.

V najnovejši britanski raziskavi se je 200 gramov borovnic na dan pri nižanju tlaka izkazalo za skoraj tako učinkovito kot zdravila. Vsaj dve žlici ekstra deviškega oljčnega olja na dan lahko dolgoročno pomaga znižati krvni tlak. Tudi mleko in mlečni izdelki zmanjšujejo tveganje za nastanek hipertenzije.
Simona Sanda

Simona Sanda uni. dipl. psih. spec. klinične psihologije

Postavi vprašanje

Sonja Kapun

Sonja Kapun dr. med. spec. interne medicine

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki