Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

FItnes vadba


Vprašanje:

Pozdravljeni!

Ali je boljše telovaditi tako, da se ne dan posvetiš recimo samo nogam in hrbtu, naslednji dan roke, trebušne itd..., ali v enem dnevu vse kategorije mišic? Po koliko različnih vaj naj bo pri eni mišični enoti  (noge, koliko različnih vaj je dobro narediti, 3, 4,5 ali več)? Gre se za žensko ne moškega.
Najlepše hvala za odgovor!

Odgovor:

Pozdravljena,

odvisno je od postavljenih ciljev. Recimo, splošno vodilo pri hujšanju je vadba celega telesa. Osebno zagovarjam vadbo 2-3 mišičnih skupin na dan (ker imam pač jaz z njo najboljše izkušnje). Če vam ustreza drugačna vadba, se je poslužujte. Če pa vadite tako, so ponavadi dovolj 3 vaje na mišično skupino (spet odvisno od željene intenzitete). Če se vam zdi premalo, povečajte obremenitev (kilogrami na napravi/utežeh) ali število ponovitev.

Jaz sem bil najbolj vajen razporeditve mišičnih skupin: biceps, triceps (oboje lahko združeno pod roke), rame, prsa, hrbet, trebušne in noge (tu spada tudi zadnjica). Pri vajah poskusite tudi s prostimi utežmi (beseda naprava se pogosto pojavi na Vašem urniku). Ne bom razpredal o razlikah, a če ne drugega, imate širši nabor vaj.

Poskusite s sledečo rutino: 1. hrbet, trebuh, prsa, 2. noge, roke, 3. rame, trebuh, prsa, 4. roke, noge. Ena o nešteto možnih kombinacij. Po 3 vaje na skupino.

Upam, da se bil v pomoč,
Lep pozdrav!
 David Ilar

Aktiven

David Ilar

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal