Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Šest znamenj, da je preveč beljakovin

Naša potreba po beljakovinah se z leti povečuje, a jih potrebujemo ravno prav, saj tudi prevelik vnos beljakovin lahko povzroči zdravstvene težave.
Naša potreba po beljakovinah se z leti povečuje, a jih potrebujemo ravno prav, saj tudi prevelik vnos beljakovin lahko povzroči zdravstvene težave. (Foto: Shutterstock)

Beljakovine so odločilne za zdravo presnovo in razvoj mišic, lahko pa jih je tudi preveč. Koristne so tudi pri hujšanju in prav to je razlog, da nekateri ljudje prisegajo na diete z veliko beljakovinami in malo ogljikovimi hidrati. Takšne diete dajejo dobre rezultate, če jih pravilno izvajamo, toda hitro lahko zaužijemo več beljakovin, kot jih potrebujemo. Priporočajo okoli 0,8 grama na kilogram telesne teže.
Naša potreba po beljakovinah se z leti povečuje, a jih potrebujemo ravno prav, saj tudi prevelik vnos beljakovin lahko povzroči zdravstvene težave.

Če opazite, da se redite brez vidnega razloga, preverite, koliko beljakovin vnašate, saj te vsebujejo veliko kalorij. Ob obilo beljakovin pogosto zaužijemo premalo vlaknin, ki so pomembne za dobro prebavo, zato je zaprtost pogosta posledica velikega vnosa beljakovin. Večji vnos beljakovin nujno zahteva več vode, sicer lahko pride do dehidracije oziroma povečane potrebe po uriniranju. Zadah je prav tako lahko posledica presežka beljakovin in tudi nihanje razpoloženja, razdražljivost in slabša koncentracija. Tudi povišan holesterol povezujejo s preveliko količino beljakovin v organizmu.

Bodite pozorni na naštete simptome, skrbno jih spremljajte in spremenite prehrano, če je potrebno.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

beljakovine

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.