Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Zelenjava za izbirčne navihančke


Veliko otrok velja za izbirčne, ker ne marajo zelenjave. Ko zagledajo zelenjavo, se namrdnejo. Poskušajmo na krožniku ponuditi najprej sladko zelenjavo. Bodite ustvarjalni.

Korenje

Kuhano, surovo, popečeno, v kašici, juhi, rižoti …
Korenje vsebuje veliko vitamina A, ki koristi otrokovim očem, koži in kostem. Karoten, ki daje korenčku oranžno barvo, pa ščiti pred rakavimi obolenji. Otroku ponudite surovo korenje, narežite ga na tanke paličice ter ponudite za malico ali kot predjed.

Grah

Grah je bogat vir beljakovin, zato naj ga otroci uživajo pogosteje. Ponudite ga v juhah, rižotah ali kot prilogo. Grah je sladek, mehek, majhen in tako krasne oblike, da takoj pritegne otroške oči.

Paprika

Sladko rdečo papriko, ki je polna vitamina C, ponudite otroku narezano na paličice ali pa z njo obogatite košček kruha. Iz rdeče, zelene in rumene paprike na krožniku naredite smešen obraz in vaš malček bo navdušen. Koščke paprike lahko nabodete na grisin ali palčko in dobite zdrav ražnjič.

Špinača

Otroci jo v večini obožujejo v kombinaciji s pire krompirjem in pečenim jajcem. Prepričajte malčka, da poje vsaj eno žlico. Špinača je zelo bogata s kalcijem, železom in vitaminoma A in C, ki so zelo koristni za kosti in kri, obenem pa krepi imunski sistem. Učinkovito deluje pri preprečevanju poporodne depresije. Minerali v špinači preprečujejo utrujenost.

Cvetača

Cvetača ima veliko vlaknin in vitamina C in je zaradi oblike zelo zanimiva za otroke. Najbolje jo je skuhati na pari, da ne izgubimo preveč hranljivih snovi. Iz cvetačnih koščkov zgradite drevesca na krožniku. Veselite se vsakega koščka, ki ga poje.

Brokoli

Brokoli je bogat z vitaminoma C in B, večinoma pa otrokom ni dober. Morda zaradi močnejšega okusa ali pa specifičnega vonja. Poskušajte ga prepričati z različnimi liki in kombinacijami na otroškem krožniku. Naj jih sestavijo otroci.

Koruza

Živo rumena barva vsekakor privlači in sladek okus prepriča marsikaterega otroka. Mali storžki so prava atrakcija, večji storž pečene koruze pa tudi prepriča, če se boste družili skupaj na prostem. Koruza vsebuje veliko ogljikovih hidratov, zato vašemu otroku daje moč in energijo.

Krompir

Pečen krompir je odlična poslastica za otroke. Po želji lahko dodate zelenjavno omako in otroka tako pretentate. Krompirjevi polpeti z zelenjavo so tudi prikrita oblika za izbirčneže. Krompir vsebuje vitamin C, B6, fosfor in železo ter obenem pomirja kožo in krepi tonus.

Koromač

Nekateri otroci ga obožujejo zaradi vonja in barve. Ponudite jim ga surovega za grizenje, spodbudil jim bo tek, obenem pa je odlična pomoč pri prebavljanju druge hrane, še posebej tiste, ki napenja.



Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

zelenjava , otroci in hrana

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.