Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Sadje z največ in najmanj sladkorja

Preverite, katero sadje vsebuje najmanj in katero največ naravnega sladkorja.
Preverite, katero sadje vsebuje najmanj in katero največ naravnega sladkorja.

Če ste na dieti z omejenimi ogljikovimi hidrati ali imate sladkorno bolezen, je vaše razmerje s sadjem zapleteno. Slišali ste, da vam zaradi sladkorja v sadju ni treba preveč skrbeti, saj ne gre za dodane sladkorje, temveč tiste, ki se naravno pojavljajo v sadju.
Kljub temu je dobro vedeti, koliko sladkorja sadje naravno vsebuje, da se boste lahko lažje in boljše odločali. Preverite, katero sadje vsebuje najmanj in katero največ naravnega sladkorja. Razvrstili smo ga od tistega, ki ga vsebuje najmanj, do tistega, ki ga ima največ.

Jagodičje – to sadje ima na splošno malo sladkorja, obenem pa je bogato z antioksidanti in številnimi pomembnimi hranili. Limone in limete prav tako spadajo med sadje z najnižjo vsebnostjo sladkorja.

Poletno sadje – melone, breskve, nektarine, marelice.

Zimsko sadje – jabolka, hruške in sladki citrusi, kot so pomaranče in mandarine, vsebujejo zmerne količine sladkorja.

Tropsko sadje – ananas, granatno jabolko, mango, banana, pa tudi sveže fige in grozdje, vsebujejo precej naravnih sladkorjev.

Suho sadje – rozine, suhe marelice, slive, fige in večina drugega suhega sadja vsebuje največ naravnega sladkorja. Suhe brusnice in borovnice ga imajo najmanj, če ne upoštevamo velikih količin sladkorja, ki jih običajno dodajamo pri pripravi jedi iz njih.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

sadje

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.