Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

6 hranil, ki jih ženskam primanjkuje

Pri večini žensk opažajo pomanjkanje  šestih esencialnih hranil.
Pri večini žensk opažajo pomanjkanje šestih esencialnih hranil.

Prehranski strokovnjaki ženskam svetujejo, da ob siceršnji raznovrstni prehrani zaužijejo čim več hrane v surovi obliki, da bi pokrile pomanjkanje hranilnih snovi, ki pesti večino sodobnih žensk. Surova hrana ima največ vitaminov in mineralov, prav tako fermentirana. Pri večini žensk opažajo pomanjkanje naslednjih šestih esencialnih hranil.
Folati – zmanjšujejo tveganje za mutacije celic in spodbujajo nastajanje novih. Najdemo jih v avokadu, ohrovtu, čičeriki in leči, dober vir so jetra, mleko in mlečni izdelki, nekatere vrste sira in jajca.

Magnezij – pomaga mišicam in živcem, uravnava krvni tlak in sladkor v krvi. Veliko ga je v rjavem rižu, sezamu, vsebujejo ga polnozrnate žitarice, stročnice in zelena zelenjava, krompir, mleko, perutnina, pomaranče, banane, voda ter kava in čaj.

Vitamin B12 – dviguje razpoloženje in energijo, pomaga pri prebavi, čuva zdravje srca, kože in las. Najpomembnejši viri vitamina B12 so živila živalskega izvora - meso prežvekovalcev, ribe, jajca, mleko in sir; rastlinska živila ga vsebujejo le, če so fermentirana.

Vitamin D3 – pomaga pri absorpciji kalcija in krepi kosti, zmanjšuje tveganje za gripo, sladkorno bolezen in raka. Dobimo ga s sončenjem, najdemo pa tudi v nekaterih gobah in drobovini, ribjem olju, ribah, jajcih in mlečnih izdelkih.

Vitamin E – močan antioksidant, uravnava hormone, krepi lase, obnavlja kožo, blaži PMS. Kot vitamina B in D se izgublja med kuhanjem. Veliko ga je v olju pšeničnih kalčkov, koruznih kalčkov, oljne ogrščice, v različnih oreščkih, semenih in ribjem olju.

Vitamin K2 – zelo pomemben za srce, možgane in oralno zdravje. Najdemo ga v trdih sirih, rumenjaku ter listnati zeleni zelenjavi.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

hranila

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.