Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

9 živil proti stresu

Štiri stebla zelene dnevno uspešno znižajo krvni tlak, ki je eden od prvih simptomov dolgotrajnega stresa.
Štiri stebla zelene dnevno uspešno znižajo krvni tlak, ki je eden od prvih simptomov dolgotrajnega stresa. (Foto: Shutterstock)

Zdaj že vemo, da je stres eden glavnih sovražnikov našega zdravja, kljub temu pa se z njim raje preprosto sprijaznimo, kot da bi se z njim spoprijeli. Za to obstaja veliko načinov, eden najpomembnejših pa je prehrana. Prinašamo vam seznam živil, ki vam ob rednem uživanju lahko pomagajo ublažiti stres in tako narediti veliko za svoje dobro zdravje.

Jagodičevje

Jagodičevje je bogat vir antioksidantov, ki pomagajo, da kri bolje kroži po telesu, da možgani bolje delujejo in preprečuje prezgodnje staranje kože, kar je pogosto posledica prav kroničnega stresa. Jagodičje vsebuje tudi kislino, ki pomaga pri izločanju toksinov iz telesa ter uravnava raven holesterola ter hormonov pri ženskah.

Česen

Upravičeno uživa sloves prehranskega aristokrata zaradi svojih mogočnih protivirusnih in protibakterijskih lastnosti, prav tako pa izkazuje potencial proti depresiji. Z uživanjem česna boste zmanjšali tveganje za nastanek vnetja, lažje boste ohranjali zdravo raven sladkorja v krvi ter pomagali telesu, da se očisti nakopičenih toksinov.


Listnata zelenjava

Ohrovt, zelje, kitajsko zelje, cvetača, brokoli in druga živila, bogata z žveplovimi spojinami, spodbujajo nastajanje in izločanje encimov, pomembnih v borbi proti širjenju kancerogenih snovi.

Mastna riba

Mastne ribe, kot so skuša, losos, tun in sardine, so zakladnica zdravih omega-3 maščobnih kislin, magnezija in cinka, vse to pa so snovi, ki blagodejno vplivajo na delovanje možganov, zdravje srca ter tudi znižujejo stres.


Kamilice

Kamilični čaj pomaga pri težavah z nespečnostjo, nervozo ter težavah z želodcem, obenem pa povečuje raven hipurične kisline ter preprečuje okužbe.

Čokolada

Preden so Evropejci začeli čokoladi dodajati sladkor, so Azteki prisegali na uživanje čokolade zaradi njenih mnogoterih pozitivnih vplivov na zdravje. Dokazano je, da nam redno uživanje črne čokolade pomaga, da se lažje kosamo s stresom, saj sprošča več betaendorfina, znanega kot hormon sreče, vsebuje pa tudi triptofan.

Orehi

Prepolni so vitaminov skupine B, cinka, magnezija ter omega-3 maščobnih kislin, ki jih naš organizem v stresnih situacijah potrebuje v večjih količinah.


Olivno olje

Olivno olje je glavni steber mediteranske prehrane. Dokazano pomaga preprečevati depresijo in vnetna stanja. Obstajajo tudi dokazi, da ščiti pred oksidacijskim stresom, ki je eden od glavnih povzročiteljev bolezni srca.

Zelena

Seznam koristi uživanja zelene je precej dolg. Dokazali so denimo, da štiri stebla zelene dnevno uspešno znižajo krvni tlak, ki je eden od prvih simptomov dolgotrajnega stresa.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

stres

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.