Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

16. januar 2019

Kaj jesti, ko ste prehlajeni?

Medtem ko resnejše bolezni zahtevajo poseben prehranski režim, preudaren izbor običajne hrane lahko pomaga pri blažjih zdravstvenih težavah, kot sta prehlad in gripa. Poleg toplih čajev tudi nekatera živila prispevajo k temu, da okrevate in si opomorete v krajšem času. več
8. januar 2019

Topli napitki in juhice rešujejo zimo

Krepke juhe in topli napitki so zaščitni znak zime, in to povsem upravičeno – uživanje tople tekočine prispeva k ohranjanju notranje energije organizma, ki v zimskem času upada ter spodbuja krvni obtok, sporočajo francoski nutricionisti. Topel napitek je pozimi za želodec kot kapa za glavo ali škornji, ki čuvajo noge pred mrazom. V vseh treh primerih … več
1. januar 2019

Brezglutenska prehrana ni bolj zdrava

Nobenih dokazov ni, da je brezglutenska prehrana boljša in bolj zdrava, razen za ljudi s celiakijo, za katere je izogibanje glutenu edino »zdravilo«, trdijo znanstveniki. Brezglutenska prehrana je v zadnjih letih postala globalna uspešnica med privrženci zdrave prehrane, toda avstralski gastroenterologi opozarjajo, da izogibanje glutenu utegne zdravje … več

Rss Članki s področja »Zdrav način prehrane«

20. december 2018

Preživite praznično mizo z nasmehom

Ah, ti prazniki. Vse zabave, družinska srečanja, pustošenje proračuna in … hrana. Kako preživeti in pri tem uživati? Prinašamo vam strategije, kako se … več
6. december 2018

Pomembna povezava med prehrano, spanjem in telesno težo

Številne značilnosti sodobnega načina življenja so lahko razlog za neurejene spalne vzorce. Telo nadzoruje tako imenovana notranja ura. Ta med drugim … več
2. december 2018

7 razlogov zakaj jesti kruh

Dobra novica za vse ljubitelje ogljikovih hidratov, saj je tudi v njih mogoče zdravo uživati. Vse, kar potrebujete, je pravi kruh! Polnozrnat, seveda. … več
1. december 2018

Vse radosti uživanja rdeče pese

Rdeča pesa vsebuje številne hranljive snovi, vključno z železom, bakrom, magnezijem, kalijem ter vitaminom B. Čeprav jo najpogosteje jemo kuhano, jo … več
29. november 2018

Zakaj so prehranske vlaknine bogat vir zdravja?

Stavim, da ste že večkrat slišali stavek »Jejte več vlaknin«. Toda ali veste, zakaj so prehranske vlaknine tako pomembne? In kakšna je še njihova vloga … več