Raztezna vaja za križ

(Foto: Grega Žunić)

Vsakdo se prej ali slej sreča z bolj ali manj močnimi bolečinami v križu, ki jim po domače pravimo heksenšus. Bolečine, ki navzdol ne segajo pod kolena, so največkrat posledica preobremenjenosti hrbtnih mišic, nenadnega nepravilnega giba, slabega tonusa hrbtnih mišic, prirojene napake ali revmatičnega obolenja.

Poleg vaj za krepitev hrbtnih mišic so za preprečevanje bolečin v križu primerne tudi raztezne vaje, ki hrbtne mišice ogrejejo in jih pripravijo na delo.

Poskusite s predstavljeno vajo:
1. Nekoliko širše se razkoračite in prepletite prste na rokah.

2. Celotno telo in roke iztegnite navzgor.

3. Počasi in z občutkom preidite v predklon in se z rokami dotaknite tal. Položaj zadržite deset sekund.

Poleg razteznih vaj so za preprečevanje bolečin v križu nujno potrebne tudi vaje za krepitev tako imenovanih stabilizacijskih mišic trupa.

Galerija

Grega Žunić

Grega Žunič

Katja Arko Kampuš

Katja Arko Kampuš dr.dent.med. spec. ortodont

Postavi vprašanje

Lara Pezdir Podbregar

Lara Pezdir Podbregar mag.farm. P3 Professional licenciran svetovalec

Postavi vprašanje

Denis Baš

Denis Baš dr.med. spec. pediatrije

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki