Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Čokoladno mleko po treningu

Ugotovili so, da je čokoladno mleko podaljšalo čas do popolne izčrpanosti in povečalo vzdržljivost, število utripov srca in ravni mlečne kisline v krvi vsaj toliko kot drugi športni napitki.
Ugotovili so, da je čokoladno mleko podaljšalo čas do popolne izčrpanosti in povečalo vzdržljivost, število utripov srca in ravni mlečne kisline v krvi vsaj toliko kot drugi športni napitki.

Športniki, ki med vadbo ali po njej pijejo čokoladno mleko, enako hitro ali še hitreje okrevajo po večjih naporih, kot če pijejo športne napitke.
Hrana in pijača, ki jo vnašamo med napornimi treningi in po njih, pomembno vplivajo na čas obnove mišic oziroma čas, v katerem organizem nadomesti izgubljeno tekočino in elektrolite. Primerjali so podatke 12 manjših študij, v katerih so se športniki ukvarjali s tekom, kolesarstvom, znanstveniki pa so merili tako imenovane pokazatelje okrevanja, kot denimo, koliko časa je bilo potrebno, da so dosegli skrajno mejo izčrpanosti, število utripov srca, ravni mlečne kisline ter encima kreatinin kinaze, ki raste z intenzivno aktivnostjo.

Ugotovili so, da je čokoladno mleko podaljšalo čas do popolne izčrpanosti in povečalo vzdržljivost, število utripov srca in ravni mlečne kisline v krvi vsaj toliko kot drugi športni napitki. Čokoladno mleko vsebuje OH, beljakovine, maščobe, flavonoide, elektrolite in nekatere vitamine, zaradi česar je zelo primerno za obnovo organizma športnika, v nekaterih primerih se je celo pokazalo kot boljše. Čokoladno mleko je poceni in okusna rešitev za okrevanje in daje podobne ali boljše rezultate v primerjavi s komercialnimi napitki. Ti običajno vsebujejo OH in elektrolite, ne pa tudi beljakovin.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

trening

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.