Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Služba je lahko del aktivnega vsakdana

Uporaba mize, za katero lahko stojimo, se množično širi. Stanje namesto sedenja je manj obremenjujoče za ledveni in prsni del hrbtenice.
Uporaba mize, za katero lahko stojimo, se množično širi. Stanje namesto sedenja je manj obremenjujoče za ledveni in prsni del hrbtenice.

AS-ova šola gibanja s fizioterapevtom Juretom Bornškom

Pisarno imamo v tretjem nadstropju stolpnice. Dvigalo? Pojdimo po stopnicah! Ob omembi stopnic se vedno najdejo izgovori. Najpogostejši so: se bom prepotil, ne morem z visokimi petami, se mi mudi. Če gremo počasi, se ne bomo prepotili, če organizirajo tek v petkah po ljubljanskih ulicah, potem gremo lahko tudi mi po stopnicah, če se nam mudi, naslednjič vstanemo nekaj minut prej.
Če se v službi lahko izognemo sedenju, ga lahko nadomestimo s stanjem, s sprehajanjem po prostoru, sestanki v naravi ali z uporabo visoko stoječe mize. Kadar uporabljamo tiskalnik, razmislimo, da bi ga imeli na hodniku ali v drugem nadstropju. S tem smo primorani vstati in narediti nekaj korakov.

Če smo utrujeni od prisilne drže ali sedenja, se raztegnimo in naredimo nekaj vaj za moč. Vstanimo in se raztegnimo kot to počnemo zjutraj. Najlažje vaje za moč so počepi, izpadni koraki, skleci in vaje na stolu, na primer dvig trupa, veslanje in vstajanje s stola. Preprosta in učinkovita vaja je tudi hoja po prstih z iztegnjenimi rokami v zrak, saj s tem razbremenimo ledveni del hrbtenice.

Imate vprašanje v zvezi s prisilno držo? Pošljete ga lahko na info@zdravje-as.si.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

rekreacija

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.