Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Slabost pri vstavljanju tamponov


Vprašanje:

Pozdravljeni. Stara sem 14 let in danes sem želela prvič uporabiti tampon. Ampak zapletlo se je pri vstavljanju. Ko sem ga že začela vstavljati, mi je nenadoma postalo vroče in dobila sem čuden občutek v glavi. Nekaj sekund kasneje sem padla po tleh in se nisem mogla nekaj sekund pobrati. Ko sem vstala mi je bilo še nekaj časa slabo, nato pa je bilo zopet vse v redu. Ne vem, kaj bi lahko bilo narobe, ne upam si poskusiti še enkrat. Ali vi veste kaj bi lahko bil?. Hvala že v naprej.

Odgovor:

Pozdravljeni,
to,kar se ti je zgodilo, nima nobene zveze s tamponom. Verjetno si porabila malo več časa in predolgo držala glavo navzdol. Morda si tudi globoko zadihala in ti je zato postalo slabo. Mislim, da ni nič hudega. Če pa bi se ti to ponavljalo, obišči svojega zdravnika.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.