Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Prehrana in šport


Vprašanje:

Pozdravljeni, rekreativno se ukvarjam s cestnim kolesarjenjem cca 3 leta, pred tem sem se pa ukvarjal z raznimi športi (gorski tek, tenis, nogomet,...). V zadnjih 2 letih sem precej povečal količino treninga kolesarjenja, tako da sedaj nekako povprečno treniram cca 16 ur tedensko. Vašo pomoč bi potreboval pri usmeritvi glede prehrane, ker sem se malo zgubil in nimam več prave ideje kako pravilno nadomestiti veliko količino porabljenih kalorij (od 2000 pa tudi do 6000 na trening). Visok sem 181cm in imam 85 kg, sem precej "nabit", veliko mišične mase. Želel pa bi na dolgi rok zmanjšati težo na 75 kg, obenem pa obdržati moč in vztrajnost. Glede na to da nimam dosti maščob v telesu, mislim da potrebujem konkretni plan prehranjevanja, da bi lahko to dosegel. Hvala.

Odgovor:

Spoštovani,

pri tako velikih porabah je kalorije malo težje nadomestiti z navadno hrano. Seveda je mogoče, vendar to od vas zahteva zelo zavestno prehranjevanje ter čas in voljo, da si boste obroke pripravljali. Količine hrane povečate, da dosežete pravo kalorično vrednost glede na treninge, ker želite izgubiti težo se makronutrienti malo spremenijo, v prid beljakovinam, in v minus maščobam. Razmerje naj bo nekje OH:B:M - 50:30:20. Pazite tudi na zadosten vnos omega 3. Obrok takoj po treningu pa naj bo v razmerju OH:B - 4:1.

Drug način pa je, da v prehrano vnesete prehranske nadomestke v obliki tablic ali napitkov, praškov. Če se odločite za ta način, vam toplo priporočam, da naredite manjšo raziskavo ponudnikov in se odločite za najkakovostnejši (ne nujno najbolj oglaševan) preparat, ki obstaja na tržišču, čeprav boste morali zanjo dšteti več denarja. Za sestavo natančnih jedilnikov, ki bi bili prilagojeni vam in vašemu tempu treningov pa se lahko oglasite pri nas v Befitu na brezplačen posvet.

Lepo vas pozdravljam!
 Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Aktiven

Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Rekreacija Diete in hujšanje

Viva strokovnjak trenutno ni na voljo za vprašanja. Lahko si izberete drugega, ali pa poskusite kasneje.

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.