Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Veliko belega toka


Vprašanje:

Pozdravljeni,

stara sem 16 let. Že šest mesecev redno jemljem kontracepcijske tablete belara. Zdaj že malo več kot en mesec opažam, da imam večjo količino belega toka. Ali je to zaradi kontracepcije ali je lahko kaj drugega?

Hvala za odgovor

Odgovor:

Pozdravljeni,

malo več izcedka se lahko pojavi ob jemanju hormonske kontracepcije. Tak izcedek je brez barve in brez vonja. To je normalno in nič narobe. Če ima vonj, gre za vnetje nožnice. Gost sirast izcedek je značilen za glivično vnetje.


Lep pozdrav.
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal