Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Jutranja tabletka


Vprašanje:

Pozdravljeni!,

S fantom sva imela nezaščiten spolni odnos in takoj, že drugi dan po tem sem vzela jutranjo tabletko, to je dober teden do dva nazaj. Pijem pa redno tudi prehransko dopolnilp Inositol zaradi policisticnih jajcnikov. Danes se mi je pojavil rjavkast izcedek in me zanima, če je to znak, da sem noseča, kajti menstruacija bi morala priti šele čez 14 dni. Ali je ta izcedek posledica jutranje tabletke? Lahko menstruacijo vseeno čakam? Se učinek jutranje tabletke zaradi Inositola zmanjsa?


Hvala in lep pozdrav

Odgovor:

Pozdravljeni,

jutranja tabletka, kot jo imenujemo, je hormonska tabletka. Zato se po zaužitju lahko pojavi krvav izcedek in se menstruacijski ciklus malo iztiri. Počakajte in ciklus se bo spet uredil. Inositol premalo poznam, da bi vam odgovorila na zadnje vprašanje.


Lep pozdrav.
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal