Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Splav s tabletkami


Vprašanje:

Pozdravljeni,

nekaj dni nazaj sem imela splav s tabletkami. Zanima me,  če je normalno, da me še vedno zbada v spodnjem delu trebuha? Drugače se počutim v redu, nimam vročine, pa tudi krvavitev se umirja.

Hvala za odgovor in lep pozdrav.

Odgovor:

Pozdravljeni,

zbadanje je nekaj dni normalno, če pa bi se nadaljevalo ali še celo stopnjevalo, pa morate h ginekologu.

Lep pozdrav!

 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.