Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Dolgotrajno jemanje zdravil


Išči po ključnih besedah

duševne motnje , zdravnik odgovarja , vprašanje zdravniku

Vprašanje:

Lepo pozdravljeni,

moje vprašanje ne zadeva motenj hranjenja, vendar, ker ste edina aktivna psihiatrinja med Vivinimi strokovnjaki, sprašujem vas. Zanima me, če ima dolgotrajno jemanje (več kot deset let) zdravil za duševne motnje, lahko resne in škodljive stranske učinke? Lahko poškoduje telesne organe (npr. jetra, ledvice, vranico, srce ...)? Ali je dobro po določenem času menjati zdravila, če je to možno?

Hvala za odgovor in lep pozdrav.

Odgovor:

Spoštovani,

obe našteti zdravili sta namenjeni duševnim motnjam, ki so kronične, torej dolgotrajne in takšen je tudi predviden režim jemanja. Obe zdravili sta torej varni in ju načeloma jemljemo vrsto let.

Stališče stroke je, da se nikoli ne menja zdravila, ki pacientu pomagajo in jih dobro prenaša (na primer: alergičnih reakcij). Vsakršna nepotrebna zamenjava zdravil, lahko povzroči nihanje pacientovega počutja ali celo ponoven pojav simptomov osnovne bolezni, saj vedno traja nekaj časa, preden novo uvedeno zdravilo prične delovati.

Prisrčen pozdrav in vse dobro!

asis. dr.  Karin Sernec, dr. med.

Aktiven

asis. dr. Karin Sernec, dr. med.

Motnje hranjenja

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.