Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Bolečine zaradi hormonskih sprememb?


Vprašanje:

Pozdravljeni,

kaj se zgodi v času ovulacije, kakšne so hormonske spremembe? Namreč, na koncu menstruacije, torej od začetka ovulacije in do 5-7 dni pred naslednjo menstruacijo, dobim hude bolečine v nogah. Vsak mesec se ponavlja enako - enako obdobje enakih hudih trgajočih bolečin v nogah. Predvidevam, da je to povezano z ovulacijo in s hormoni.
Kaj vi menite?

Hvala!

Odgovor:

Pozdravljeni,

da so tako hude težave, je zelo redko. Po ovulaciji se dvigne nivo progesterona, ki pa vseeno ne bi smel imeti tako hudega vpliva na vaše počutje. Obiščite svojega zdravnika in ginekologa, da se poišče vzrok vašim težavam.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.